گذرگاه رفح را باز کنید... در خفه کردن فلسطین شریک نشوید

گذرگاه رفح را باز کنید... در خفه کردن فلسطین شریک نشوید
جمعه 24 ارديبهشت 1400 - 20:00

پویش های مردمی در پایگاههای اجتماعی برای حمایت از ملت فلسطین که در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته، ادامه دارد.

العالم - داغهای مجازی

هنوز هشتگ های حامی مساله فلسطین در فهرست بالاترین ترندهای کشورهای عربی قرار دارد و هشتگ" # گذرگاه رفح را بازکنید"، بدان نیز افزوده شد که در مصر ترند شد.

فعالان با این هشتگ حمایت کامل خود را از ملت فلسطین،مسجدالاقصی و منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی که در معرض حملات خشن اشغالگران قرار گرفته، اعلام کردند.

این هشتگ به دنبال درخواست برای گشودن گذرگاه زمینی مصر و غزه به منظور ورود زخمی های بمباران رژیم اسرائیل و ارسال کمک های فوری به نوار غزه محاصره شده، در پایگاههای اجتماعی در صدر قرار گرفت.

فعالان، ازدولت مصر و سازمان های بشر دوستانه درخواست کردند گذرگاه فتح را برای درمان زخمی های ناشی از حمله و بمباران وحشیانه نیروهای اشغالگر گشوده و تاکید کردند نباید در محاصره نوار غزه شریک شوند.

صاحب حساب شروق النهار در صفحه خود در توییتر نوشت : اگر برادرت را ترک کنی گرگها وی را می خورند پس بدان تو نیز زخمی خواهی شد و نوبت تو پس از آن می رسد اگر گرگها تو را نخورند سگها تکه تکه ات می کنند .

فرحا علی نیز گفت:نگویید در خانه هایتان هستید هرچه می توانید انجام دهید رسانه ها اکنون به دست مردم است هشتگ را بالا ببرید و بر دولتها و سازمان های بشردوستانه و بهداشتی فشار بیاورید.

خالد بن هلال الیحمدی نیز نوشت: از دولت و وزارت امور خارجه مصر جدا می خواهیم گذرگاه رفح را باز کنند چرا که معقول نیست در خفه کردن و ظلم بر فلسطینی ها بیشتر از 70 سال سهیم شویم.

پربیننده ترین خبرها