ضمن تبریک پیروزی به ملت فلسطین؛

حزب‌الله: دست‌یابی به طرح آزادسازی از بحر تا نهر نزدیک است/ مقاومت دست برتر را دارد

حزب‌الله: دست‌یابی به طرح آزادسازی از بحر تا نهر نزدیک است/ مقاومت دست برتر را دارد
جمعه 31 ارديبهشت 1400 - 10:00

جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تبریک به ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت، تأکید کرد که این پیروزی با نمایان کردن شکاف‌ها و ضعف‌های رژیم صهیونیستی نشان داد که طرح آزادسازی کامل از بحر تا نهر در آینده نزدیک قابل دست‌ِیابی است.

العالم - لبنان

جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (جمعه)، در پیامی پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» را به ملت این کشور تبریک گفت.

حزب‌الله ضمن درود فرستادن به مجاهدان مقاومت‌کننده، شهداء، مجرحان و خانواده شریف آن‌ها، گفت: «به فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطین که سزاوار این نبرد بودند،‌ تبریک می‌گوییم».

در ادامه این پیام آمده است: «مقاومت در این مرحله که مرحله قهرمانی تقابل بود، معادله‌های پیشین دشمن را که با آهن، آتش و قتل‌عام سعی بر تثیبت آن داشت، در هم شکستند. مقاومت در مرحله سلحشوری، قواعد جدیدی ایجاد که برای پیروزی بزرگ آینده زمینه‌سازی خواهد کرد. مقاومت در مرحله قهرمانی، به آرمان فلسطین بار دیگر حیات بخشید و به امیدی برای مردم مستضعف جهان مبدل گشت».

حزب‌الله اضافه کرد: «این پیروزی امروز، بازتابی راهبردی، سیاسی و فرهنگی پراهمیت بر آینده نبردهای منطقه خواهد داشت. ملت فلسطین و قدرت‌های زنده آن‌ها، تمام کشورهای محور مقاومت و مردم آن‌ها، و همچنین گروه‌های سیاسی و مردمی همراه ملت فلسطین در سراسر جهان [بار دیگر] تأکید کردند که اسرائیل، این غده سرطانی جنایتکار، سست‌تر از خانه عنکبوت است».

حزب‌الله ادامه داد: «ملت فلسطین و قدرت‌های زنده آن‌ها و همچنین تمام کشورهای محور مقاومت نشان دادند که اسرائیل چنان شکاف و ضعف‌هایی دارد که این امر طرح آزادسازی کامل از بحر تا نهر را در آینده نزدیک قابل دست‌یابی قرار خواهد داد. در این نبرد، خیال‌ صلح ادعایی، راه‌حل سیاسی، معامله قرن خائنانه و همراه آن عادی‌سازی و عادی‌سازان مشکوک روابط فرو افتادند. این نبرد ثابت کرد که مقاومت در مسیر پیروزی، آزادی و کرامت در برابر دشمن دست برتر را دارد».

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «به‌شدت به پیروزی تاریخی بزرگ که درواقع پیروزی تمام مقاومت‌کنندگان، [انسان‌های] شریف و آزاده بود، افتخار می‌کنیم. به درخشش سران، سربلندی رزمندگان، بزرگی شهداء و صبر خانواده‌های شریف و صلابت مجروحان، روحیه پایداری بالا زنان و مردان مظلوم شما رامی‌بالیم. ای ملت سربلند فلسطین و مقاومت عظیم و دلیرانه آن‌ها در سحرگاه امروز، سپیده‌دمی جدید برای امت [اسلامی] و مقدسات [آن‌ها] رقم زدید که دیگر [اقدام] پس از آن، آزادسازی [سرزمین فلسطین] خواهد بود به اذن خداوند».

پربیننده ترین خبرها