سردار فدوی: مردم ایران مرد روزهای سخت هستند

سردار فدوی: مردم ایران مرد روزهای سخت هستند
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 19:59

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند و با تقدیم هزاران شهید، این واقعیت را در ۴۲ سال گذشته به اثبات رساندند.

العالم - ایران

دریادار پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در آئین مرکز توانمند سازی شبکه فرماندهان و مدیران پاکدشت اظهار داشت: مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته و با وجود توطئه تمامی دشمنان و شیاطین ثابت کردند که پای کار انقلاب بوده و سخت‌ترین کار عالم را که همان تقدیم جان است را انجام داده‌اند.

وی گفت: ذات انقلاب، حضور در صحنه و انجام داد کارهای سخت است و مردم ایران در طول این سال‌ها بارها محک خورده و از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همان کاری را کرده‌اند که خداوند از آنان خواسته بنابراین خداوند نیز اجر این ایستادگی و پای کار بودن را با پیشرفت انقلابی که حتی با دو سال قبل نیز قابل مقایسه نیست جبران کرده است.

وی افزود: تقدیم ۲۰۰ هزار شهید، ۴۰ هزار پاسدار، ۱۰۰ هزار بسیجی و ۸ هزار شهیده زن، پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی را ثابت کرده است.

سردار فدوی گفت: امروز جوانانی وارد میدان نبرد حق علیه باطل شده و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در سوریه جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند که سال‌ها پس از پایان جنگ به دنیا آمده‌اند و این نشان می‌دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی آمیخته شده است.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، آزادی خرمشهر قهرمان یکی از مهمترین اتفاقات است که حلاوت آن سال‌ها پس از پایان جنگ نیز همچنان باقی مانده و در آن روز، مردم به معنای واقع، خوشحال و خرسند بودند.

جانشین فرمانده سپاه اظهار داشت: امروز جوانان ایران اسلامی که این ایام را درک نکرده‌اند باید با ابعاد مختلف عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر آشنا شده و تا آنان نیز شهد حلاوت این پیروزی را بچشند.

افتتاح مرکز توانمند سازی شبکه فرماندهان و مدیران بسیج در پاکدشت

فرمانده سپاه پاکدشت در این آئین نیز گفت: این مرکز به همت سپاه پاسداران و پشتیبانی مسوولان شهرستان به عنوان مرکز آموزش و توانمندسازی شبکه عظیم فرماندهان و مدیران بسیج راه‌اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار رضا امجدی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع ایجاد شده تا در آن با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج اقدام شود.

وی افزود: در فاز نخست بهره‌برداری از این طرح، ۷۵ نفر به صورت همزمان می‌توانند از ظرفیت‌های آموزشی موجود استفاده کنند.

فرمانده سپاه پاکدشت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، فرماندهان، مدیران و شوراهای پایگاه بسیج باحضور در این مرکز، منویات، ملاحظات و الزامات بسیج را عملیاتی کرده و در جهت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های بسیج گام بر ‌دارند.

امجدی افزود: این مرکز در راستای تربیت کادر مورد نیاز انقلاب با تأسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و آماده‌ است تا مدیران و معاونان دستگاه‌های مختلف را در خصوص مبانی انقلاب و سیر تمدن انقلاب اسلامی آموزش دهد تا آنان از جایگاه ویژه خود در خدمت رسانی به مردم آگاهی یافته و سهم خود را در این مجموعه ایفا کنند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها