این سوریه است ققنوس شام!

این سوریه است ققنوس شام!
چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 14:49

ده سال پیش نیروهای ظلم و سیاهی در منطقه، از جمله رژیم‌های مرتجع و سازشکار عربی، با حمایت و تحریک آشکار نیروی شرّ جهانی از جمله آمریکا و صهیونیسم جهانی، جنگی ویرانگر علیه سوریه- از مهم‌ترین دژهای مقاومت و مخالف استکبارگری آمریکا- راه افتاد تا این کشور را به سمت عادی‌سازی سوق دهند.

العالم- کشکول

بعد از شکست طرح و توطئه‌های ائتلاف تاریکی و شر برای ساقط کردن دولت سوریه از طریق "انقلاب‌های" رنگین- که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا تهیه کننده و کارگردان آن بود و بازیگرانش نیز مزدوران و دست‌نشانده‌ها بودند-، قدرت‌های شر و تاریکی خفاش‌های خون‌آشام‌شان را از مناطق مختلف جهان راهی سوریه کردند تا این کشور را ویران و آن را غرق در منازعات طایفه‌ای و فرقه‌ای کنند.

حربه‌ای که قدرت‌های شر و تاریکی علیه سوریه به‌کار گرفته‌اند حربه "آزادی و دموکراسی" بود و می‌خواستند آن را به ملت سوریه اهدا کنند در حالی‌که جهانیان می‌دانند که رژیم‌های سعودی، امارات، بحرین و دیگر رژیم‌های مزدور و سازشکار عربی از خفاش‌های خون‌آشام از جمله گروه تروریستی داعش حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کردند؛ رژیم‌هایی که خارج از چارچوب تاریخ حکمرانی می‌کنند و نه قانون اساسی، نه پارلمان، نه انتخابات، نه ازادی بیان و نه دموکراسی و حقوق بشر دارند بلکه رژیم‌هایی صرفا سازشکار و بله قربان‌گو هستند.

سوری‌ها مقاومت کردند و نگذاشتند که توطئه‌های قدرت‌های شر و تاریکی علیه کشورشان اجرا شود و ملت سوریه به رغم جنگ جهانی علیه این کشور، در کنار رهبرشان و ارتش‌شان ایستاده و با حمایت و پشتیبانی محور مقاومت، حماسه‌های بزرگی خلق کردند و بخش اعظم خاک سوریه را از اشغال باندهای تکفیری و تروریستی آزاد کردند و امید می‌رود با حمایت محور مقاومت، دیگر مناطق نیز از اشغال این خفاش‌های خون‌آشام آزاد شود.

آخرین حماسه بزرگ ملت سوریه، حماسه انتخابات ریاست‌جمهوری است که امروز در حال برگزاری است؛ انتخاباتی که حامل پیام‌هایی به دوستان و دشمنان این کشور است. مفاد پیام این انتخابات به دوستان این است که سوریه در حال بازیابی جایگاه و موقعیتش است و در مسیری درست قرار دارد، و اما پیامش به دشمنان این است که سوریه نیازی به "دموکراسی رژیم‌های مرتجع عربی و دموکراسی رژیم‌های تروریستی، جنایتکار و نژادپرست اسرائیل و آمریکا" ندارد. دیگر پیام این انتخابات به تمام جهانیان است با این مفاد، که سوریه نمی‌میرد و به رغم تمام چالش‌ها و توطئه‌ها پایدار و باثبات می‌ماند و از زیر آوارهای این جنگ طولانی‌مدت با قدرت و صلابت و سرزندگی بیشتر بیرون می‌آید؛ زیرا آن سوریه است؛ سیمرغ شام.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها