سایه شبح روس بر زندگی آمریکایی‌ها

سایه شبح روس بر زندگی آمریکایی‌ها
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 19:53

کارشناسان امنیتی آمریکا معتقدند که جنگ بین روسیه و آمریکا در قرن بیست و یکم با نفوذ هکرهای روسی در آمریکا شعله ور می شود.

العالم – کشکول

در همین راستا، شرکت "جی پی اس" برزیل به دولت آمریکا اعلام کرده که هکرهای باندهای تبهکار روس باعث توقف تولید گوشت در آمریکای شمالی و استرالیا شده اند.

این شرکت بزرگترین شرکت بسته بندی گوشت در جهان است که هکرهای روس باعث شدند ذبح دام در شعبه های این شرکت در استرالیا و آمریکا متوقف شود.

این هک یک ماه پس از حمله هکرهای روس به خط لوله سوخت کولونیال انجام شد که بزرگترین خط لوله سوخت در آمریکا است و باعث شد تحویل سوخت به مدت چند روز در جنوب شرق آمریکا متوقف شود.

کارین ژان پییر سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت که این شرکت به دولت آمریکا اعلام کرده که این هک به احتمال زیاد توسط باندی تبهکار انجام شده که مقر آن در روسیه است به همین دلیل کاخ سفید مستقیما با دولت روسیه در این زمینه گفت وگو خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند که در صورت استمرار این نوع هک، مصرف کنندگان گوشت شاهد افزایش قیمت این کالا در تابستان خواهند بود.

البته کارشناسان امنیتی آمریکا کوشیدند این هک را کم اهمیت جلوه دهند اما این نوع هک از مارس گذشته تاکنون ادامه یافته و بیش از 18 میلیون رایانه را شامل شده که برای این کشور بسیار زیان بار است.

امروز افکار عمومی آمریکا دریافته اند که شبح روس از طریق جنگ هکری بر سر زندگی مردم این سرزمین سایه افکنده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها