ادامه هنجارشکنی سفیر امارات در رژیم صهیونیستی این بار در مسجد الاقصی

ادامه هنجارشکنی سفیر امارات در رژیم صهیونیستی این بار در مسجد الاقصی
شنبه 15 خرداد 1400 - 15:18

"محمد آل خاجه"، سفیر امارات در رژیم صهیونیستی در ادامه سریال سازش خفت بار امارات با این رژیم، همچنان در حال شکستن هنجارهای مذهبی و سیاسی در داخل فلسطین اشغالی است.

العالم - در گوشی

آل خاجه در حالی سرگرم جولان دادن در رژیم صهیونیستی و شکستن هنجارهای دینی و سیاسی است که همه فلسطینی ها خود را آماده دفاع از سرزمین و مقدسات خود در مقابل هر گونه حماقت احتمالی رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی کرده اند. آنها با وحدت بی نظیر خود – همانطور که در قیام اخیر در سراسر فلسطین نشان دادند – اماده مقابله با حملات رژیم اشغالگر هستند.

آل خاجه بی توجه به جانفشانی ملت فلسطین در دفاع از وطن و مقدسات خود، چند روز پس از ملاقات با "شالوم کوهن"، خاخام افراطی صهیونیست و رهبر حزب شاس در قدس اشغالی، و برکت گرفتن از او اکنون از سوی حامیان شهرک سازی برای همراهی سهرک نشینان افراطی برای حمله به مسجد الاقصی دعوت شده است.

خاخام صهونیست در این دیدار به آل خاجه گفته بود که یهودیان اجازه ندارند به اصطلاح "جبل المعبد یا پرستشگاه اورشلیم" را زیارت کنند اما جمعیت های حامی شهرک سازی اعلام کردند که "این خاخام دروغ می گوید"؛ به گزارش رادیوی رسمی این رژیم، آنها از آل خاجه خواستند در حمله به مسجد الاقصی، آنها را همراهی کند.

کانال "صندوق میراث معبد" با انتشار توییتی خطاب به آل خاجه گفت: "خاخام شالوم کوهن دروغ می گوید؛ یهودیان همیشه در رؤیای روزی هستند که معبد آزاد شود و عبادت در آنجا کاملا آزاد شود و این معبد تبدیل به مرکز صلح جهانی شود. این صندوق از سفیر درخواست می کند که در حرکت به سمت کوه معبد ما را همراهی کند ". منظور از کوه معبد، مسجد الاقصی است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت که سفیر امارات و رئیس شاس در این دیدار درباره فرآیند سازش گفتگو کرده و هدایای نمادینی را بین خود رد و بدل کردند که این خود گویای ورود روابط دو طرف به مرحله ای بی سابقه در تاریخ منطقه است که ممکن است حتی به مشارکت سفیر امارات در حمله شهرک نشینان به مسجد الاقصی بینجامد. امارات در حالی سالگرد استقلال موهوم این رژیم را به آن تبریک گفت که پیک کودکان و زنان وسالخوردگان غزه هنوز زیر آوار موشک های رژیم صهیونیستی است.

اقدامات آل خاجه در راستای روند سازش امارات از محدوده سیاست فراتر رفته و ورزش را هم در بر گرفته است. کاربران صهیونیست توییتر از جمله برخی اعضای کنست ویدیوها و عکسهایی را از حضور سفیر امارات در کنار رووین ریولین، رئیس سابق رژیم صهیونیستی در دیدارهای نهایی جام حذفی باشگاه های فوتبال این رژیم منتشر کرده اند که خشم گسترده کاربران شبکه های اجتماعی عرب را از این وقاحت سفیر امارات در پی داشته است.

پربیننده ترین خبرها