با حضوری حماسه‌ساز در انتخابات؛ سیلی ملت ایران به دشمنان اسلام

با حضوری حماسه‌ساز در انتخابات؛ سیلی ملت ایران به دشمنان اسلام
شنبه 29 خرداد 1400 - 14:55

همزمان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، کاربران شبکه‌های اجتماعی در کشورهای عربی و اسلامی هشتگ‌هایی ایجاد کرده و طی آن، از مشارکت پرشور و حماسه‌آفرین ملت ایران در این انتخابات و بیداری آنها در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و کشورشان تمجید کرده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

روز گذشته سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در سرتاسر کشور و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف برگزار شد که با استقبال گسترده ایران مواجه گشت.

بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیش از 17 میلیون و 800 هزار رای از 28 میلیون و 600 هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

دقایقی پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری، حسن روحانی برای تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات به حوزه ریاست قوه قضاییه رفت. در این دیدار دو طرف درباره مسایلی از جمله مشارکت پرشور مردم در انتخابات و تاثیر آن بر اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی گفت‌و‌گو کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز هشتگ‌های "#انتخابات ایران"، "#انتخابات 1400"، و "#ایران" را ایجاد کرده و طی آنها مشارکت حماسه‌ساز ملت ایران در این انتخابات، را که در سایه هجمه‌ها و فشارهای سخت دشمنان علیه جمهوری اسلامی برگزار شد، مورد تمجید قرار دادند.

کاربران تأکید کردند انتخابات تأکیدی دوباره بر قرار گرفتن ملت ایران پشت رهبر فرزانه‌شان و پایبندی‌شان به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

"Leila" در توییتی در صفحه کاربری خود نوشته است: "ایرانی‌های زرتشتی، یهودی، مسیحی و دیگر اقلیت‌ها در انتخابات آزاد ایران برای انتخاب رئیس‌جمهورِ ایرانِ اسلامی مشارکت داشتند. صحنه‌ای که مشاهد آن در کشورهای عربی و جهان محال است. #انتخابات 1400 #انتخابات ایران".

"امیر امیدنژاد" نیز نوشته است: "ید الله فوق ایدیهم.( دست خداوند بالای دست آنهاست. #انتخابات 1400."

"adam jabber" نیز نوشته: "نصر من الله و فتخح قریب. #انتخابات 1400. #انتخابات ریاست‌جمهوری. #ابراهیم رئیسی."

"moh gharawi" در توییتی نوشته است: "بیش از 250 شبکه ماهواره‌ایِ فارسی‌زبانِ معاند افزون بر 6 ماه بود که ایرانی‌ها را دعوت به تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری ایران می‌کردند. بعد از این حضور پرشور ملت ایران، بهتر است به این شبکه‌ها بگوییم که وقت و پولت را علیه ملت ایران هدر ندهید. #ناامید شدید و ناامید خواهید شد."

"abbas debek" نیز در توییتر نوشته است: "برای اعلام وفاداری به خون شهدای ایران، در انتخابات شرکت می‌کنیم."

"مجدی عقبه" نیز در توییتی، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و حضور بیش از 30 میلیونی رای‌دهندگان ایرانی در ان را به جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها