هشدار هنیه به رژیم صهیونیستی

هشدار هنیه به رژیم صهیونیستی
سه شنبه 29 تير 1400 - 10:58

رئیس دفتر سیاسی حماس در باره حملات مکرر شهرک نشینیان صهیونیست به مسجد الاقصی ، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه در سخنرانی خود به مناسبت عید قربان این هشدار را به رژیم صهیونیستی داد. پایگاه اینترنتی رسمی جنبش حماس این سخنرانی را منتشر کرده است.

هنیه گفت: «دشمن نباید تجربیات یورش به مسجد الاقصی، توهین به مقدسات ما در قدس و اطراف آن و در بیت المقدس و مکان‌های مقدس اطراف آن را تکرار کند.»

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: قدس هم شمشیر و هم سپر دارد و از بازوی بسیار قوی (یعنی مقاومت) برخوردار است که به همراه ملت ما، حامیان قدس در مسجد الاقصی و مردم ما در کرانه غربی و داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین، از آن محافظت و دفاع می‌کند.

اسماعیل هنیه همچنین اظهار داشت: کاری که این روز‌ها رژیم اشغالگر صهیونیست در قدس و مسجد الاقصی انجام می‌دهد، تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست این رژیم است.

اسماعیل هنیه همچنین تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل ناامیدانه تلاش می‌کند پیروزی بزرگی را تضعیف کند که مقاومت از طریق آن معادله‌ای با عنوان «قدس از تیررس آتش مقاومت دور نیست» را به اثبات رسانده است.

شایان ذکر است هنیه به جنگ اخیر میان جناح‌های مسلح فلسطینی در نوار غزه و رژیم صهیونیستی اشاره دارد که بین ۱۰ تا ۲۱ ماه مه اتفاق افتاد.

این در حالی است که روز یکشنبه بیش از ۱۵۰۰ شهرک نشین مهاجر یهودی صهیونیست در قالب گروه‌های بزرگی از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و اقدام به رفتار‌های تحریک آمیز داخل صحن‌های آن کردند و مراسم تلمودی خود را مقابل گنبد الصخره انجام دادند.

هنیه در مورد موضوع اسیران نیز گفت: ما عهد خود را با اسیرانمان در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی تجدید می‌کنیم. شما‌ای قهرمانان! در قلب فعالیت‌های سیاسی، میدانی و جهادی ما، در همه جبهه‌ها و در تمام مراحل و مواقف قرار دارید.

پربیننده ترین خبرها