امارات و حمایت از اقتصاد رژیم صهیونیستی!

امارات و حمایت از اقتصاد رژیم صهیونیستی!
شنبه 2 مرداد 1400 - 20:24

در راستای تحکیم توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و نظام امارات که با سرعت در مسیر تقویت روابط با رژیم اشغالگر حرکت می کند، اسراییلی ها با هدف نفوذ هرچه بیشتر در داخل امارات در تمام عرصه ها تلاش می کنند.

العالم ـ امارات

با آنکه رژیم صهیونیستی اینگونه وانمود می کنند که به تحکیم روابط با امارات تمایل دارند؛ اما شماری از ناظران بارها درباره نفوذ اسراییلی ها در داخل دولت امارات و تلاش برای تقویت جایگاه خود در این کشور عربی هشدار دادند. در واقع این خطر فقط امارات را تهدید نمی کند بلکه تهدیدی برای امنیت تمام منطقه است. بارها درباره این مساله هشدار داده شد اما شاهزادگان اماراتی وقعی نمی نهند.

در واقع افتتاح سفارتخانه رژیم صهیونیستی در ابوظبی پس از گذشت دو هفته از افتتاح سفارت امارات در تل آویو، در راستای امضای توافق عادی سازی روابط اقتصادی و سیاسی میان رژیم صهیونیستس و نظام امارات صورت گرفته است.

این توافق ها همچنین شامل صادرات محصولات شورای موسوم به "شورای منطقه ای در شهرک نشین سامره" به امارات است که بر روی این محصولات برچسب "ساخت اسراییل" درج شده است و این مساله در واقع خیانتی است که هدف از آن حمایت از اقتصاد اسراییلی ها به ضرر ملت فلسطین و تحکیم نفوذ رژیم صهیونیستی در داخل امارات است که مسلما تبعات خطرناکی برای امنیت امارات و مردم امارات به دنبال خواهد داشت.

بی تردید موافقت امارات با ورود این محصولات به کشورش خیانتی بزرگ در حق ملت فلسطین است بویژه که در سطح بین المللی اتفاق نظر و اجماعی مبنی بر به رسمیت نشناختن شهرک های صهیونیستی وجود دارد؛ طبق این اجماع، مناطق واقع در خارج از مرزهای سال 1967 مانند شهرکنشین ها را نمی توان بخشی از رژیم اشغالگر دانست. یک دادگاه اروپایی در سال 2019 حکمی صادر کرد مبنی بر آنکه محصولاتی را که در این شهرک ها تولید می شود نمی توان اسراییلی نامید؛ اما امارات این کالاها و محصولات را اسراییلی می داند!

یادآور می شود که مطبوعات رژیم صهیونیستی پیش از این خبر دادند که صادرات کالاها شامل محموله‌هایی از روغن زیتون و عسل از شهرک های هرمس و فردوس و شراب از کارگاه شهرکنشین ریحلیم خواهد بود.

یوسی دغان رییس آنچه که موسوم به "شورای منطقه ای در السامره" است، تصریح کرد که صادرات محصولات اسراییلی به امارات گامی کوچک در مسیر به رسمیت شناختن شهرک ها به عنوان بخشی از رژیم اسراییلی است.

پربیننده ترین خبرها