بازدید میدانی سخنگوی ارتش یمن از مناطق آزاد شده در البیضاء و دیدار با مبارزان یمنی+ ویدئو

سه شنبه 12 مرداد 1400 - 18:54

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از جبهه های ناطع و نعمان در استان البیضا پس از پاکسازی آنها از گروههای تروریستی در جریان مرحله دوم عملیات "النصر المبین" بازدید کرد و احوال و شرایط مبازان یمنی در این جبهه ها را جویا شد.

العالم ـ یمن

سرتیپ یحیی سریع در این دیدار به اظهارات مبارزان درباره ماهیت و روند عملیات نبرد و نقشه استقرار نیروهای مسلح گوش فرا داد و از مواضع ملی و پیروزی های قهرمانانه و افتخار آمیز مبارزان ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های البیضا علیه مزدوران ائتلاف سعودی و عناصر القاعده و داعش در شهرهای نعمان و ناطع در مرحله دوم عملیات النصر المبین قدردانی کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از مواضع مردمی در حمایت از ارتش و کمیته های مردمی تشکر و قدردانی کرد و گفت: حمایت ها و مشارکت های مردمی در آزادسازی مناطقی گسترده در جریان عملیات النصر المبین نقش بارزی ایفا کرده اند. این عملیات منحصر به فرد بیانگر توانمندی های بی نظیر دلاورمردان نیروهای مسلح در مدیریت نبرد در شرایط مختلف است.

وی مواضع ملی شیوخ قبایل البیضا در حمایت از نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی در مقابله با متجاوزان را ستود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اظهارات خود تاکید کرد که عملیات نیروهای مسلح و کمیته های مردمی تا پاکسازی کامل خاک یمن از متجاوزان ادامه خواهد داشت.

سرتیپ یحیی سریع بار دیگر از فریب خوردگان که همچنان در صفوف دشمن بسر می برند، دعوت کرد تا به آغوش میهن بازگردند تا از حکم عفو عمومی برخوردار گردند و متجاوزان و اشغالگران را رها کنند تا دلاورمردان ارتش و کمیته های مردمی با پشتیبانی قبایل یمنی آنها را از کشور بیرون برانند.

وی اظهار داشت تا زمانی که تجاوزگری و محاصره ادامه دارد، این نبرد نیز ادامه دارد. نیروهای مسلح ما گزینه هایی نامحدود دارند و دشمن شاهد اقداماتی ناگهانی و غیرمنتظره خواهد شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن نقش وطنی شیوخ قبایل مراد و العبدیه در مخالفت با ائتلاف متجاوز و نیز حمایت آنها از میهن و مردم خود را ستود و از شیوخ قبایل خواست تا در صورتی که از مکان حضور تروریست های متواری مطلع شدند، به نیروهای مسلح اطلاع دهند.

پربیننده ترین خبرها