دریادار سیاری:

هم‌افزایی نیروهای مسلح در ارتقاء قدرت بازدارندگی نقش مهمی دارد

هم‌افزایی نیروهای مسلح در ارتقاء قدرت بازدارندگی نقش مهمی دارد
شنبه 16 مرداد 1400 - 12:24

معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع نوشت: بی‌تردید هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء این قدرت بازدارندگی نقش مهم و بسزایی داشته است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

دریادار حبیب‌الله سیاری روز شنبه در پیامی به علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با قدردانی از تلاش‌های وی در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی نوشت: ارتش پرتوان جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در حفظ و حراست از کیان مقدس کشور عزیزمان در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره قدرت بازدارندگی خود را به دشمنان این کشور اسلامی به اثبات رسانده است.

رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بی‌تردید هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء این قدرت بازدارندگی نقش مهم و بسزایی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سیاری تصریح کرد: تلاش در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با احداث ساختمان پردیس یاس فاطمی یادگاری موثر از تلاش‌های خالصانه و جهادی آن همرزم گرامی در این دانشگاه باقی خواهد ماند.

وی در این پیام مراتب قدردانی خود را از معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع ابراز داشته و توفیقات بیش از پیش وی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها