نیروهای حزب الله، چشم لوچ عدالت آمریکایی را کور کردند

نیروهای حزب الله، چشم لوچ عدالت آمریکایی را کور کردند
سه شنبه 2 شهريور 1400 - 14:43

آمریکا برای دریافت اطلاعات درباره خلیل یوسف حرب شهروند لبنانی، 5 میلیون دلار جایزه تعیین و وی را رهبر برجسته حزب الله و مشاور نزدیک سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله معرفی کرد .

العالم درگوشی

صفحه اصلی برنامه " پاداش برای عدالت" در توییتر وابسته به وزارت خارجه آمریکا ، تصویر مردی را منتشر و ادعا کرد :" وی بر عملیات های نظامی این گروه در بسیاری از کشورهای خاورمیانه نظارت داشته است " و " وی حلقه وصل گروههای تروریستی دیگر است و مبالغ زیادی به هم پیمانان گروه حزب الله لبنان دریمن پرداخت کرده است."

این اولین باری نیست که امریکا تصویر این مرد را منتشر می کند زیرا سه سال پیش نیز عکس وی را در کنار صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و نفر سومی به نام هیثم علی طبطبائی منتشر و وی را به عنوان یکی از رهبران حزب الله معرفی کرد و 5 میلیون دلار جایزه برای فردی تعیین کرد که اطلاعاتی درباره وی بدهد.

بدون شک با اطلاعات منتشرشده در این نشریه امریکایی این مرد از مخالفین با تسلط امریکا و اشغالگری اسرائیل و حامی ملت مستضعفی است که در معرض حملات امریکا اسرائیل و کشورهای واپس گرایی مانند مردم یمن هستند، بنابراین وی از آزادگان قهرمان و نماینده عربهاو مسلمانان اصیل است.

از نظر مثلث شوم امریکا، اسرائیل و کشورهای واپس گرای عربی و نظام های عربی عادی ساز، حزب الله، حماس ، جهاد اسلامی، انصارالله ، الحشد الشعبی و همه گروههای مقاومت تروریست هستند زیرا جنایت این گروهها، مخالفت با اشغالگری و سلطه جویی و نژادپرستی و حملاتی است که با استراتژی امریکا سازگاری ندارد .استراتژی که در صدد تربیت ملت عربی و اسلامی برای تسلیم شدن در برابر اشغالگران و غاصبان صهیونیستی است و تسلط برمقدسات اسلامی را قضا و قدر الهی می داند که گریزی از آن نیست استراتژی که به لطف این آزادگان تحت پیگرد تروریسم امریکا ،نژادپرستی اسرائیل و دلار کثیف نفت عربستان، رو به زوال است .

دنیا امروز بیشتر از گذشته به بازی های سیاسی امریکا آگاهی یافته و دیگر فریب دروغ های امریکا را نمی خورد زیرا مردم برای مخالفت مقاومت اسلامی با امریکا،اسرائیل و کشورهای واپس گرای عربی ،مدال افتخار و شرافت بر سینه آنان می زنند.

اگر عدالتی وجود داشت افرادی مانند بیل کلینتون فجرج بوش و باراک اوباما باید از سوی این عدالت به خاطر کشتن 11 میلیون مسلمان و عرب طی 24 سال فقط انان را تحت پیگرد قرار می داد.

عدالت دروغین امریکا،القاعده و طالبان را به وجود آورد و آنان را انقلابی و مجاهد و نیروهای مقاومت را تروریست توصیف کرد زیرا مقامات بلند پایه امریکا با آنان عکس های یادگاری می گیرند و سپس با انتشارعکس هایشان انان را تحت پیگرد این عدالت می دانند.

برای ذلت بار بودن عدالت آمریکا همان کافی است که بزرگترین رژیم تروریستی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را حمایت و تجهیز می کند و بر جنایت هایش در کشتن کودکان و زنان فلسطینی سرپوش می گذارد و هر کشور یا ملت یا گروه یا حزبی یا شخصیت مخالف با تروریسم اسرائیل که مرزهای فلسطین را به لبنان،سوریه ،عراق ،اردن و همه منطقه را درنوردیده،تحت انواع فشارهای نظامی ،سیاسی ،اقتصادی و روحی قرار می دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها