حمله نیروهای سرکوبگر رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان جلبوع

حمله نیروهای سرکوبگر رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان جلبوع
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 12:36

نیروهای سرکوبگر اداره زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی که از فرار ۶ زندانی الجلبوع به شدت عصبانی شده بودند، اسرای فلسطینی باقی مانده در این زندان را هدف حمله قرار دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، نیروهای سرکوبگر اداره زندان‌های رژیم اشغالگر سه شنبه شب با استفاده از گاز اشک آور به سمت اسرای فلسطینی بخش ۳ زندان «جلبوع» حمله کردند.

بنا به این گزارش، اکنون در زندان جلبوع که اخیرا شش نفر از اسرای فلسطینی از طریق حفر تونل موفق به فرار از این زندان شدند، موجی از درگیری و تنش شدید حاکم است.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان «هآرتص» گزارش داد که به دنبال تهدید اسرای فلسطینی مبنی بر آتش زدن سلول‌ها و آسیب زدن به زندانبانان، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی مانع پراکندگی اسرای جهاد اسلامی و انتقال آنها از زندان «عوفر» به دیگر زندان‌ها شده است.

در عین حال انجمن اسرای فلسطین گزارش داد که وضعیت جسمانی اسیر «کاید الفسفوس» که از ۵۶ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، رو به وخامت است که با خودروی امدادرسانی از زندان «عیادت الرمله» به یکی از بیمارستان‌های غیرنظامی اسرائیل منتقل شده است.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند، این درحالی است که زندان‌هایی که زندانیان امنیتی فلسطینی در آن نگهداری می‌شوند، تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها