نماینده رهبر انقلاب در بیروت: آماده ارائه خدمات به لبنان هستیم

نماینده رهبر انقلاب در بیروت: آماده ارائه خدمات به لبنان هستیم
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 19:41

آیت الله محمد حسن اختری نماینده رهبر انقلاب، طی صحبتش در مراسم عزاداری علامه لبنانی شیخ عبدالامیر قبلان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار لبنان بوده و خواهد ماند.

العالم-لبنان

آیت الله اختری خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای بارها برای تقدیم خدمات و همکاری با لبنان در زمینه های علمی، هنری، فناوری و فرهنگی اعلام آمادگی کامل کرده اند.

نماینده رهبر انقلاب افزود: جمهوری اسلامی آماده است و امیدواریم که لبنان با شرایط سختی که در آن به سر می برد، با همه احزاب و مسئولینش در همه زمینه ها با ما همکاری کند.

آیت الله اختری خطاب به ملت لبنان گفت: جمهوری اسلامی از چهل سال پیش تحت چنین فشارهای شرورانه و ظالمانه ای از سوی مستکبران ازجمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است و فشارهایی که علیه شما اعمال می شود را به خوبی درک می کند. امیدواریم که با همکاری همه دولت های اسلامی و با شما بر تمامی این تنگناها و فشارها غلبه کنیم.

آیت الله اختری فوت شیخ عبدالامیر قبلان را از سوی رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

ایشان خاطرنشان کرد: آیت الله متفکر شیخ قبلان از کسانی بود که از آغاز ورود به حوزه علمیه تا پایان عمر شریف خود به تبلیغ دین پرداخت. من از 50 سال پیش ایشان را می شناسم و روابطی مستمر با ایشان داشته ام. ایشان فرد صریحی بود و در دین خدا از ملامت بدگویان باکی نداشت و دارای مواضعی شجاعانه و قوی بود.

پربیننده ترین خبرها