واکنش حماس به استقبال بحرین از وزیر خارجه صهیونیست همزمان با جنایت قتل زن فلسطینی درمسجد الاقصی

واکنش حماس به استقبال بحرین از وزیر خارجه صهیونیست همزمان با جنایت قتل زن فلسطینی درمسجد الاقصی
پنج‌شنبه 8 مهر 1400 - 17:24

سخنگوی «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) با صدور بیانیه‌ای از استقبال رژیم بحرین از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی جهت افتتاح سفارت این رژیم در منامه، به عنوان «جنایتی علیه منافع جهان عرب و ادامه دهنده اشتباه امضای توافقنامه‌های عادی‌سازی مناسبات» نام برد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش تارنمای پایگاه خبری «عربی ۲۱ »، حازم قاسم سخنگوی «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) در این بیانیه خاطرنشان کرد، افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با جنایت قتل یکی از زنان فلسطینی در دروازه مسجد الاقصی توسط ارتش اشغالگر قدس همزمان گردید. در واقع اقدام اخیر رژیم بحرین، رژیم صهیونیستی را به ادامه جنایاتش علیه ملت فلسطین و مقدسات امت مسلمان تشویق کرده است.

حازم ادامه داد: «حماس» از تمامی جریان‌های فعال در جهان اسلام می‌خواهد تا مخالفت خود را با روند عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم اشغالگر قدس اعلام نمایند، زیرا این امر تنها به سود رژیم صهیونیستی است.

سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین با موجی از خشم و نارضایتی در سطح مردمی مواجه شد و فعالان اجتماعی بحرین در شبکه‌های اجتماعی مخالفت خود را با این سفر اعلام کرده و خواستار لغو تمامی توافقنامه‌های سازش با تل اویو شدند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای گشایش سفارت این رژیم در بحرین صبح پنجشنبه وارد منامه شد؛ این سفر نخستین دیدار رسمی یائیر لاپید از بحرین پس از عادی‌سازی روابط است.

پربیننده ترین خبرها