‌آل‌خلیفه برای تثبیت قدرتش بحرینی‌ها را سرکوب می‌کند

جمعه 9 مهر 1400 - 21:17

مدیر دفتر سیاسی ائتلاف "14 فوریه" اظهار داشت، افتتاح سفارت رژیم اشغالگر در منامه به دنبال خروج آمریکا از منطقه و تنها گذاشتن همپیمانانش در این منطقه و با هدف تبدیل بحرین به منطقه‌ای نظامی- اطلاعاتی انجام می‌شود.

العالم- بحرین

"ابراهیم العرادی" در گفت‌وگوی اختصاصی با العالم تصریح کرد، سرکوب تظاهرات بحرینی‌ها که در اعتراض به سفر "یائیر لاپید" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین برگزار شد، گواهی بر این مدعاست که حکام آل‌خلیفه به مرحله‌ای رسیدند که ملت بحرین و صبرشان را برنمی‌تابند.

وقال العرادی تأکید کرد، افتتاح سفارت رژیم اشغالگر در منامه به منظور تثبیت قدرت آل خلیفه و تبدیل بحرین به منطقه‌ای نظامی- اطلاعاتی صورت می‌گیرد به‌ویژه بعد از آنکه آمریکا در حال دست کشیدن از همپیمانانش در منطقه است.

مدیر دفتر سیاسی ائتلاف "14 فوریه" تصریح کرد، حکومت بحرین از استراتژی جدید آمریکا در قبال منطقه، به شدت احساس نگرانی دارد.

وی با اشاره به مخالفت تمام طیف‌های مذهبی بحرین با عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو، تأکید کرد بحرینی‌ها آل‌خلیفه را خائن بزرگ می‌دانند، و اگر حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم بدوی و صهیونیستیِ آل‌خلیفه متوقف شود آل‌خلیفه ساقط خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها