مقاومت فلسطین تجاوز هوایی صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد

مقاومت فلسطین تجاوز هوایی صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد
پنج‌شنبه 22 مهر 1400 - 12:20

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس امروز پنجشنبه حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه که به شهادت و مجروح شدن چند تن انجامید را تجاوزی آشکار و زورگویی عریان دانست.

العالم-فلسطین اشغالی

سخنگوی حماس افزود:" پاسخ به رژیم اشغالگر و جلوگیری از تکرار تجاوز آن، با رویارویی و مقابله با آن، گرفتن تاوان جنایت های این رژیم، پاسخ به حملات آن و اجازه ندادن به تحمیل قواعد درگیری از سوی آن امکان‌پذیر است".

داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به نوبه خود این تجاوز صهیونیستی را محکوم کرد و آن را نشانه دیگری دانست که هدف رژیم صهیونیستی برای نگه داشتن سوریه در مرکز حملات، فشار و تهدید امنیتی را اثبات می کند.

شهاب بر حمایت مقاومت فلسطین از برادران سوریه ای اش که سمبل دیوار مستحکم اعراب در مقابل عادی سازی هستند، تاکید کرد.

این رهبر جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که سوریه هزینه موضع روشن خود در حمایت از مقاومت و حقوق ملت فلسطین و پایبندی به اصول قومی اش را پرداخته است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز تجاوز صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد. این سازمان هدف تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه سوریه را تحلیل بردن توان این کشور، از هم گسستن اتحاد در آن و نابودی حاکمیت ملی آن دانست.

جبهه خلق آزادی فلسطین تاکید کرد که ادامه این تجاوزها صرفا با حمایت پیوسته آمریکا و هم‌دستی دولت های عربی و منطقه ای برای رژیم صهیوینستی امکان‌پذیر شد.

این سازمان مجددا از ملت های عربی و همه نیروهای ملی دعوت کرد که به کمک سوریه بیایند و از تمامیت ارضی و حاکمیت کامل آن حمایت کنند و اتحاد عربی برای مقابله با رژیم صهیونیستی را احیا کنند.

پربیننده ترین خبرها