جنگ بیهوده و آزادی مأرب؛ ناله عربستان به آسمان رسیده

جنگ بیهوده و آزادی مأرب؛ ناله عربستان به آسمان رسیده
سه شنبه 11 آبان 1400 - 15:31

صبح امروز سه شنبه هشتگ های "بیهوده" و "یمن" در لبنان و یمن ترند شدند و هزاران عرب جمله معروف جورج قرداحی یعنی "جنگ یمن بیهوده است" را تکرار کردند. علاوه بر این یمنی ها هم هشتگ "مأرب" را ترند کردند.

العالم - داغ های مجازی

جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان اخیرا حمله به یمن را جنگ بیهوده خوانده است و این توصیف، توصیف جدیدی نیست و این وزیر، چیز تازه ای نگفته است.

همه جهانیان می دانند که جنگ یمن، جنگ بیهوده ای است با این حال دولت نجات ملی یمن این جنگ را تجاوز حساب شده و سازمان یافته در جهت تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته است.

خشم عربستان از اظهارات قرداحی نتیجه شکست سنگین آل سعود در یمن و بحرانهای داخلی و خارجی است که گریبانگیر این کشور شده اند. عربستان در همه سطوح در حوادث یمن، لبنان و عراق شکست خورده است همچنین پس از جداشدن تعدادی از رهبران این کشور از بدنه قدرت و افشاگری آنها علیه آل سعود.

عربستان با شکست فجیعی در استان مأرب رو به روست و سعی می کند برای سرپوش گذاشتن بر این شکست، برای دولت لبنان نمایش قدرت راه بیندازد.

عربستان همیشه از آزاداندیشی و قلم های آزادی که آل سعود را رسوا کرده اند، واهمه داشته است ید طولایی در حذف فعالان سیاسی که به آل سعود نه گفته اند دارد که به عنوان مثل می توان به ماجرای جمال خاشقچی در استانبول اشاره کرد.

از مهمترین هشتگ هایی که با این مضمون منتشر شده اند می توان به این موارد اشاره کرد:

پربیننده ترین خبرها