سردار فدوی: تکرار حماقت‌های آمریکا محکوم به شکست است

سردار فدوی: تکرار حماقت‌های آمریکا محکوم به شکست است
پنج‌شنبه 13 آبان 1400 - 12:37

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روال شیطان بزرگ تکرار عملی حماقت‌هایش است گفت: هر زمان آمریکا حماقت و آن را تکرار کرده است، مغلوب شده و شکست خورده زیرا بنا به وعده الهی شیطان هیچوقت پیروز نمی‌شود.

العالم - ایران / سیاسی

سردار فدوی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ خودش را ابرقدرت می داند و تجلی او در قدرت و توان نظامی است که تجلی قدرت نظامی آمریکا در دریاپایه بودن قراردرد و از طریق آن می تواند اهدافش را میسر کند.

وی با اشاره به موفقیت اخیر نیروی سپاه پایداران در جلوگیری از سرقت نفت ایران تصریح کرد: فیلم این واقعه در آستانه ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی پخش شد تا تجلی بیشتری در این زمینه داشته باشد و این برخورد اولین بار و آخرین بار نیست و تکرار می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از لحظه ای که دلدادگان انقلاب اسلامی در دریا حضور پیدا کرده اند این روند ادامه دارد و در ابعاد بزرگ تر و وسیع تر آن تکرار شده است.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ وقتی از شرارت های صدام ناامید شد خود مستقیما در میان عملیات کربلای پنج درگیر و از سال ۶۶ نخستین عملیات مقابله با نیروهای آمریکایی انجام شد.

سردار فدوی با بیان اینکه زمانی که نیروی دریایی سپاه وارد خلیج فارس شد به جز آمریکایی ها کسی در منطقه نبود تاکید کرد: آمریکایی ها بعدا از ایران به دادگاه لاهه شکایت کردند، همه اقدامات انقلاب در خلیج فارس را نام بردند و مدعی شدند ناوشان منهدم و حدود ۲۰۰ عملیات انجام شده که موضوع جدیدی نیست و آخرین آن هم نمی تواند باشد.

وی بیان کرد: سال های طولانی است که دلدادگان انقلاب در سراسر جهان فهمیده اند وقتی ملتی بزرگ و دلداده به ارزش های خدایی و امام حسین (ع)، شهادت و شهدا در پشت سر انسانی الهی و انقلابی بر می خیزند مقابله با شیاطین و مستکبرین از شعارهای اصلی و دائمی آن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسانی می خواهند عزت و عظمت ملت ها را از بین ببرند و روند شیطانی را حاکم کنند؛ مجموعه هایی هستند که سال های طولانی تلاش کرده اند این انقلاب پیروز نشود و وقتی پیروز شد، تلاش هایشان شروع شد که از روز اول دشمنی و خباثت کنند.

وی ادامه داد: مردم اگر عزم مبارزه با استکبار کنند خداوند به آنان وعده پیروزی داده و در وعده خداوند تخطی نیست، اما باید شروط تحقق وعده الهی نیز توسط مردم انجام شود.

سردار فدوی گفت: خدا را شاکریم از روز اول نهضت انقلاب اسلامی مردم شروطی را که خداوند از آنان خواسته است انجام داده اند و خداوند نیز برای یاری ملت به وعده خود عمل کرده است.

وی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی شهدا، امامین انقلاب و مردم هیچوقت در انفعال نبوده اند و با ابتکار عمل این راه را رفته اند زیرا در کسانی که راه خدا را در پیش گرفته اند هیچوقت ضعف، سستی و غفلت نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در صورت عمل به وعده خدا پیروزی نصیب انسان می شود، در هر دو وجه، یعنی شهادت که پیروزی است و هم اینکه پیروزی دنیایی به دست می آوریم.

وی بیان کرد: بسیاری از شهیدان بعد از خودشان اثر بیشتری از خود برجای گذاشته اند که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی بود که وقتی اثر شهادت ایشان پیدا شد، بسیاری از مردم معرفت و دلدادگی نسبت به ایشان پیدا کردند.

سردار فدوی ادامه داد: برخی برای حل مسائل به رویه ها و فرمول های دشمنان عمل می کردند اما باید بر اساس آنچه خداوند گفته است در سخت ترین کارها تبعیت از خداوند داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: گرفتاری اقتصادی در شان ممکلت ما نیست و امروز شرایطی فراهم شده است و مردم پای کار آمده اند و بیشترین وحدت کلمه را داریم.

وی با اشاره به عنایت های خداوند به ملت ایران افزود: دیری نخواهد پایید که ما فشار به شیطان بزرگ وارد کنیم و در مواضع مختلف مثل فرهنگ و رسانه ابتکار کامل را در دست بگیریم.

سردار فدوی با بیان اینکه دانش آموزان در جریانات انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته اند گفت: باید شرایطی تسهیل کنیم تا دانش آموزان فعلی همان نقش دانش آموزان قبلی را ایفا کنند و همین دانش آموزان در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان افتخار آفریدند و من عظمت های آنان را دیده ام.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای از کسانی که راه غرب را در پیش گرفتند خون دل خوردند تصریح کرد: مردم ما نباید به کسانی که مهد تبلیغ لیبرالیسم و غرب بودند اجازه بدهند دوباره به صحنه بیایند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استان کرمان پشتوانه های زیادی دارد و خیل شهدای بسیاری در خود جای داده که یکی از آنان شهید کل جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی است که حجت را بر همه کرمانی ها تمام کرده است.

به گزارش ایرنا آیین ۱۳ آبان و گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در جوار بارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها