نعل وارونه شاهزاده سعودی؛ ایران هراسی و حمایت از پروژه آمریکایی- صهیونیستی

نعل وارونه شاهزاده سعودی؛ ایران هراسی و حمایت از پروژه آمریکایی- صهیونیستی
شنبه 15 آبان 1400 - 16:56

"برخی سیاسیون، اهالی رسانه و فرهیختگان از پروژه ایرانی در منطقه حمایت می‌کنند بدون اینکه متوجه خطر آن بر ملت‌های عربی و اسلامی بشوند.. اگر( ایرانی‌ها) بتوانند، به هیچ کسی رحم نمی‌کنند و آنچه در سوریه، عراق و یمن اتفاق می‌افتد از جمله غارت و قتل و آوارگی.. بهترین گواه است. قبل از اینکه پشیمان شوید بیدار شوید؛ زیرا که پشیمانی بی‌فایده است." این توییت شاهزاده "سطام بن خالد آل سعود"- از شاهزاده‌های نزدیک به ولیعهد سعودی و هوادار عادی‌سازی با صهیونیست‌هاست.

العالم- کشکول

در قدیم، که برخی قبایل به دیگران دستبرد و شبیخون می‌زدند، سُم اسبان خویش را نعل وارونه می‌کوبیدند تا مسیر رفت و برگشتشان مخدوش شود و ردشناسان نتوانند آنها را پیدا کنند.

با این تمثیل حالا قدر مسلم است که شاهزاده "سطام بن خالد آل سعود" می‌تواند ملت‌های عربی و اسلامی را متقاعد سازد که آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین حامیان منافع کشورهای عربی و اسلامی و پیشرفت و آبادانی آنها هستند؛ با این دستاویز که این دو طرف سرسخت‌ترین دشمن "پروژه ایرانی هستند که برای تخریب و ویرانی کشورهای عربی و اسلامی طراحی شده است".!!

چگونه ممکن است که آمریکا و اسرائیل با پروژه‌ای مخالفت کنند که برای ویران کردن کشورهای عربی و اسلامی طراحی شده و صاحبان این "پروژه" به اعراب و مسلمانان رحم نمی‌کنند؟! در حالی‌که آل سعود به‌ویژه شاهزاده سطام می‌دانند که هدف اول و آخر حمایت آمریکا از اسرائیل ویران و نابود کردن کشورهای مسلمان است؛ زیرا که آمریکا و غرب به یقین رسیده‌اند که بقای اسرائیل در گرو ویران شدن کشورهای عربی و اسلامی و تجزیه شدن آنها و آوارگی مردمان‌شان است.

اما نگرانی شاهزاده سطام از وضعیت "عربیت و اسلام" در سایه پروژه ایرانی، نگرانی مضحک و ناروایی است. چگونه یک شخص مسلمان می‌تواند از آینده عربیت و اسلام در سایه "پروژه‌ای" نگران شود که طراح آن پروژه یک کشور اسلامی است که همچنان از قضیه نخست جهان اسلام، یعنی قضیه فلسطین، و همچنین مسائل جهان عرب و اسلام طی 4 دهه دفاع کرده است در حالی‌که خود این شاهزاده کشورهای عربی را به گرایش به پروژه آمریکایی- صهیونیستی دعوت می‌کند که مبتنی بر ویران کردن سرزمین‌های عربی و اسلامی است. آیا مصلحت و منافع "عربیت و اسلام" در تسلیم شدن به آمریکا و عادی‌سازی با اسرائیل است؟! ما این سوال را می‌پرسیم هر چند که می‌دانیم "عربیت و اسلام" که شاهزاده سطام از آن دم می‌زند "عربیت و اسلام آل‌سعود" است که عرب‌ها را به عادی‌سازی با اسرائیل تشویق و تحریک می‌کند.

اما ادعای سطام درباره "پروژه ایرانی" پروژه ای که به هیچ عرب و مسلمانی رحم نمی‌کند و تقلای آن برای ایران هراسی، ادعایی مضحک و ساختگی است. نگاهی گذرا به تاریخ تاسیس رژیم سعودی گویای این واقعیت است که تمرکز این رژیم ویران و تخریب کردن سرزمین‌های عربی و اسلامی است این رژیم امروز کشورهای منطقه اسلامی را با دلارهای کثیف نفت و ویروس وهابیت تخریب می‌کند و این رژیم پشت حوادث و ناآرامی‌های سوریه، عراق، لبنان، یمن، تونس، سودان، افغانستان، سومالی و نیجریه قرار دارد که در راستای پیاده کردن پروژه آمریکایی- صهیونیستی که مبتنی بر ویران و نابود کردن کشورهای عربی و اسلامی است، گام برمی‌دارد.

پربیننده ترین خبرها