پیام مهم مقاومت با انجام «عملیات باب السلسه» به اشغالگران

 پیام مهم مقاومت با انجام «عملیات باب السلسه» به اشغالگران
سه شنبه 2 آذر 1400 - 22:06

عملیات باب السلسه در قدس اشغالی پیام مهمی از مقاومت فلسطین به اشغالگرانی بود که به ظلم و ستم به فلسطینی‍‌ها و به ویژه اهالی قدس اشغالی  ادامه می دهند و پاسخی به تصمیم بریتانیا در تروریست خواندن جنبش حماس بود.

العالم- نظرکده

برخی فرماندهان فلسطینی معتقدند عملیات باب‌السلسه قدس زمینه ساز عملیات ویژه‌ای در برابر اشغالگران است و شهید شیخ فادی ابوشخیدم، نمونه ای زنده بود برای اینکه علما فقط روی منابر مبارزه نمی کنند بلکه در میادین و در کنار رزمندگان و با تمام قدرت در برابر اشغالگران می ایستند.

آنان افزودند: مهم ترین بعد این عملیات، ضربه امنیتی جدید و کاری به رژیم صهیونیستی پس از عملیات تونل آزادی بود که سستی آنان در برابر مقاومت فلسطین را نشان داد .

فرماندهان فلسطینی افزودند: زمان عملیات قدس بسیار حساس بود زیرا حمله شدیدی به همه نیروهای مقاومت به ویژه حماس و به ویژه پس از تصمیم بریتانیا در تروریست خواندن حماس بود چرا که جنبش حماس از ارکان اصلی مقاومت فلسطین است

آنان افزودند: پیام عملیات قدس این بود که مقاومت علیرغم همه فشارها علیه جنبش های مقاومت ادامه دارد به ویژه که این عملیات در مرکز فلسطین اشغالی و در سایه اقدامات امنیتی بسیار عالی انجام شد تا ادامه ی روش مبارزه ای باشد که از مدتها پیش علیه اشغالگران آغاز شده است.

برخی فرماندهان جنبش حماس اظهار داشتند: عملیات باب السلسله در قدس اشغالی، ضربه شدیدی به عصب امنیتی رژیم صهیونیستی و ساختار امنیتی نظامی آن وارد کرد.

آنان افزودند: عملیات قدس، قدرت مقاومت فلسطین در برابر اقدامات شدید امنیتی صهیونیست ها و توانشان در ضربه زدن به هر مکان و زمانی که اراده کنند اثبات کرد درست زمانی که روند عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی و اقدامات تحریک آمیز علیه حماس و نیروی مقاومت فلسطین رو به افزایش است.

فقط حماس مورد هدف نیست بلکه مقاومت و با توجه به این که حماس در نوک حمله است، مورد هدف قرار دارند.

اشغالگران اکنون همه نیروهای خود را در سطح نظامی و اطلاعاتی بسیج کرده اند اما با ناکامی بزرگی روبرو شده اند که تاکید دارد مقاومت فلسطینی ها،از اقدامات اشغالگران کاراتر است و پیامی برای صهیونیست ها دارد مبنی بر اینکه امنیت ،آینده و وجود خود را نه در رژیم صهیونیستی و نه سواحل پایتخت های کشورهای عادی ساز جستجو نکنید و تلاش اشغالگران برای از بین بردن مشروعیت مقاومت فایده نخواهد داشت زیرا اصل مقاومت همان سرزمین فلسطین با مردم ونیروهای مقاومتش است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها