قدس تنهاست؛ حکام مرده اند .. مردم غایبند

يکشنبه 14 آذر 1400 - 16:53

بسیار شگفت آور است که کشورهای عربی و اسلامی در برابر قتل یک فلسطینی آنهم به صورت پخش مستقیم تلویزیونی سکوت کرده اند. 

العالم – کشکول

سربازان صهیونیست محمد سلیمه جوان 25 ساله فلسطینی را در منطقه باب العامود در قدس به بهانه زدن چاقو به یک شهرک نشین هدف گلوله قرار دادند و آنقدر او را نگه داشتند تا بر اثر خونریزی به شهادت رسید.

رژیم های عربی این جنایت را محکوم نکردند به این دلیل که یا اقدام به عادی سازی کرده اند یا در برابر دشمن صهیونیستی ذلیلند.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز مدتهاست که در برابر چنین حوادثی ساکت است، تنها کویت بود که در پاسخ به این جنایت ورود کشتهای حاوی کالاهای اسرائیلی به آبهای منطقه ای اش را ممنوع اعلام کرد.

دهه هاست که حکام کشورهای عربی و اسلامی از مردم فلسطین و آرمان آن حمایت نمی کنند و حتی برخی از آنان با اهداف صهیونیستی آمریکایی در منطقه همراه شده اند اما تاسف بار آن است که اینبار حتی مردم نیز کلمه ای در حمایت از فلسطین نگفتند و هشتگی درباره فلسطین، قدس و شهید محمد سلیمه منتشر نکردند.

لذا باید پرسید آیا ذلت و سکوت حکام کشورهای عربی اسلامی نسبت به آرمان فلسطین به ملت‌هایشان نیز سرایت کرده است و آیا این حکام توانسته اند ملتهایشان را در این زمینه با خود همراه کنند، در چنین حالتی این ملتها چه پاسخی در برابر خداوند و دین خدا خواهند داشت؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها