هشتگ «امیره را از اسکار حذف کنید» ترند شد

هشتگ «امیره را از اسکار حذف کنید» ترند شد
پنج‌شنبه 18 آذر 1400 - 21:16

کاربران اردنی و فلسطینی شبکه های اجتماعی با انتشار هشتگ «امیره را از اسکار حذف کنید»، خواستار توقف پخش این فیلم و حذف آن از فهرست نامزدهای جایزه اسکار شدند.   

العالم – داغهای مجازی

این فیلم به داستان قاچاق اسپرم اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی میپردازد که منتقدان آن را "توهین به اسرا و فرزندان حاصل از این اسپرم ها و کسانی که به نام سفیران آزادی شناخته می شوند" دانسته اند. به عقیده منتقدان، این فیلم حامی روایت اسرائیلی از مسئله قاچاق اسپرم است درحالیکه این کار برای فلسطینیان نوعی مبارزه قلمداد می شود.

در ادامه توئیت کاربران اردنی و فلسطینی در این خصوص را می توانید مشاهده کنید:

راوند شوراب نوشت: این فیلم بی حرمتی به کرامت اسرای فلسطینی، قهرمانیها و تاریخ عظیم مبارزاتشان است.

رضا یاسین نوشت: سازندگان فیلم باید به خاطر جهلشان عذرخواهی و پخش این فیلم را متوقف کنند در غیر این صورت در توهین به اسرای فلسطینی سهیمند.

ایمن الحنیطی نوشت: این فیلم توهینی آشکار به اسرای فلسطینی و مبارزه شان علیه اشغالگران است و باید به خاطر آن بازخواست شود.

نسمه جا نوشت: این فیلم توهین به اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیلی است.

سلمی ابو دایح نوشت: نویسنده فیلم دارای اندیشه اسرائیلی است و باید مانع پخش آن شد و به طرف بازیگران و سازندگان آن کفش پرت کرد.

محمد حسان نوشت: پیام این فیلم وقتی است که امیره به مادرش گفت باید فلسطین را ترک کنند یعنی فلسطین متعلق به یهودیان است، این فیلم صهیونیستی است و طبیعی است که جوایز بین المللی را دریافت کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها