هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در شمال غرب نابلس

هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در شمال غرب نابلس
پنج‌شنبه 25 آذر 1400 - 21:28

منابع فلسطینی به نقل از رسانه های عبری اعلام کردند که در جریان تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیستی حومش در جاده میان نابلس و جنین سه نفر زخمی شدند.

العالم – فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی به نقل از رسانه های صهیونیست نوشت: در عملیات تیراندازی در شمال غرب نابلس, یک شهرک نشین کشته شد و چند نفر دیگر زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای ارتش عملیات جستجوی عوامل تیراندازی نزدیک شهرک حومش در شمال غرب نابلس را آغاز کردند.

منابع صهیونیست اعلام کردند عملیات تیراندازی از داخل یک خودرو انجام شد که پس از این حمله, منطقه را ترک کرد.

کانال تلگرام شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: عملیات تیراندازی را تبریک می گوییم و بر درستی راه مقاومت تاکید می کنیم.

حماس با صدور بیانیه ای عملیات قهرمانانه در نابلس علیه سربازان ارتش صهیونیبستی و شهرک نشینان قاتل آن را تبریک گفت و آن را استمرار انقلاب مردم فلسطین در تمام صحنه های مبارزه دانست.

اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس در این خصوص گفت: عملیات دلاورانه تیراندازی را که واکنش طبیعی به جنایت های اسرائیل است, تبریک می گوییم. این عملیات دلاورانه تاکیدی بر درستی راه مقاومت است.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای این عملیات را تبریک گفته و آن را پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست عنوان کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها