گروه های مقاومت فلسطین عملیات نابلس را تبریک گفتند

جمعه 26 آذر 1400 - 14:47

گروه های مقاومت فلسطین عملیات نابلس علیه شهرک نشینان صهیونیست را پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانستند.

العالم - فلسطین

این عملیات باعث شد ارتش صهیونیستی مجبور به اعزام نیروهای کمکی برای یافتن رزمندگان مجری این عملیات شود.

افی بلوط فرمانده نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری گفت که تحقیقات اولیه حاکیست که خودروی شهرک نشینان اسرائیلی هدف تیراندازی و کمین فلسطینیان واقع شده و به همین دلیل نیروهای ارتش در تلاش برای بازداشت سریع عاملان آن هستند.

منابع امنیتی فلسطینی نیز گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از این حادثه اقدام به استقرار پست های بازرسی و بازرسی منطقه کردند.

این منابع افزودند: یک خودرو به طرف شهرک نشینان صهیونیست نزدیک شهرک حوماش در غرب نابلس شلیک کرد که به همین دلیل ارتش صهیونیستی در تعقیب خودرویی است که گمان می رود مجریان عملیات پس از تیراندازی از آن استفاده کردند.

روزنامه یدیعوت احرنوت نیز نوشت که راننده خودروی اسرائیلی هدف واقع شده گفت که صدای تیراندازی را شنید و همزمان یک شهرک نشین که در خودرو بوده، گفت که گلوله به گردنش اصابت کرده است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس نیز در بیانیه ‌ای گفت: عملیات قهرمانانه در نابلس علیه نظامیان ارتش اشغالگر و شهرک نشینان قاتل آن را تبریک می‌گوییم که در امتداد انقلاب مردم فلسطین در همه عرصه های مبارزاتی است به ویژه که این عملیات بار دیگر ثابت کرد ملت قهرمان فلسطین در کرانه باختری به مبارزه مشروع خود تا بیرون راندن رژیم اشغالگر از همه خاک فلسطین و نابودی شهرک نشینان آن ادامه می دهد.

ماهر مزهر عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز گفت که این عملیات درستی راهکار مقاومت را نشان داد و ثابت کرد که تنها راه احقاق حقوق مشروع مردم فلسطین، مقاومت است و اینکه اشغالگر غاصب با نسلی مواجه است که فقط به مقاومت به عنوان راه آزادی و بازگشت ایمان دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها