افشای سفر رئیس شاباک به امارات

افشای سفر رئیس شاباک به امارات
شنبه 27 آذر 1400 - 17:04

شبکه تلویزیونی رژیم اسرائیل " کان" فاش کرد که نفتالی بنت نخست وزیر اسراییل، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک) را در سفر هفته گذشته اش به امارات همراهی کرده است.

العالمفلسطین اشغالی

در گزارشی که این شبکه صهیونیستی جمعه شب منتشر کرد، "روعی شارون" تحلیلگر مسائل نظامی این رژیم فاش کرد: همراهی نفتالی بنت از سوی رئیس شاباک که بدون اعلام قبلی صورت گرفت، با هدف توافق با مسئولان امنیتی اماراتی درخصوص اقداماتی است که با هدف تامین امنیت اسرائیلی های مقیم امارات صورت گرفته است.

این شبکه احتمال داد که رونین بار رییس شاباک، با مسئولان امنیتی اماراتی درباره تدابیر محافظتی که سلامت گردشگران و مسئولان اسرائیلی را تضمین کند، صحبت کرده باشد.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که بار که سازمان تحت ریاست وی، ماموریت تامین امنیت سفارت خانه ها و نمایندگی های این رژیم در خارج را برعهده دارد، راه های تامین امنیت این سفارت خانه و کنسولگری اسرائیل در ابوظبی و دبی را با مسئولان اماراتی بررسی کرده باشد.

این شبکه بعید ندانست که بار با میزبانان اماراتی خود درباره مسائل مربوط به امنیت ملی و همکاری در زمینه های امنیتی و اطلاعاتی گفت و گو کرده باشد.

روزنامه صهیونیستی " یسرائیل هیوم" هفته گذشته نوشت که اسرائیل درخواست امارات برای تجهیز آن به سامانه های دفاعی هوایی " گنبد آهنین " و "عصای سحرآمیز " را از بیم اینکه ایرانی ها به آن سلطه پیدا کنند، رد کرده است.

رسانه های اسرائیلی اخیرا اعلام کردند که مسئولان دولت بنت ، از نزدیکی روابط میان امارات و ایران اظهارنومیدی کرده اند.

پربیننده ترین خبرها