ترامپ پس از شنیدن پرسش‌هایی درباره دروغ‌های انتخاباتی خود، مصاحبه رادیویی را نیمه‌کاره رها کرد

ترامپ پس از شنیدن پرسش‌هایی درباره دروغ‌های انتخاباتی خود، مصاحبه رادیویی را نیمه‌کاره رها کرد
چهارشنبه 22 دی 1400 - 14:50

مصاحبه رادیو ان‌پی‌آر با دونالد ترامپ به دلیل عصبانیت وی از مجری نیمه‌کاره رها شد.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از وب‌سایت رادیو ان‌پی‌آر، برخی از رهبران جمهوری‌خواه در تلاشند تا از کوشش نافرجام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا برای لغو نتایج انتخابات 2020 که در آن شکست خورد، عبور کنند.
سناتور مایک راندز، سناتور جمهوری‌خواه، یکشنبه به شبکه ای‌بی‌سی گفت: «در حالی که برخی بی‌نظمی‌ها وجود داشت، هیچ یک از بی‌نظمی‌ها مشاهده نشد که نتیجه رای‌گیری را در یک ایالت تغییر دهد. . . . انتخابات منصفانه بود، همانطور که دیدیم. ما به عنوان جمهوری‌خواه در انتخابات پیروز نشدیم. اگر به عقب نگاه کنیم و به مردممان بگوییم که به دلیل تقلب رای نمی‌دهند، پس ما خودمان را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار خواهیم داد.»
اما ترامپ - که ده‌ها نامزد را برای انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 تأیید کرده و هنوز هم بیشترین نفوذ را در حزب جمهوری‌خواه دارد، سخت تلاش می‌کند تا به آنها اجازه ندهد از دیدگاه‌هایش دور شوند.
ترامپ روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با ان‌پی‌آر با به میان آوردن مباحثی درباره دروغ‌پردازی‌هایش درباره تقلب در انتخابات گفت: «نه، من فکر می‌کنم این یک مزیت است زیرا در غیر این صورت آنها دوباره در (سال‌های) 22 و 24 این کار را انجام خواهند داد و راندز در این مورد اشتباه می‌کند؛ کاملا اشتباه می‌کند.»
هماهنگی انجام این مصاحبه شش سال زمان برده بود. ترامپ و تیمش بارها از مصاحبه با ان‌پی‌آر خودداری کرده اند تا اینکه روز سه‌شنبه او از خانه خود در فلوریدا تماس گرفت. این مصاحبه برای 15 دقیقه برنامه ریزی شده بود، اما کمی بیشتر از 9 دقیقه طول کشید.
ترامپ پس از آنکه در مورد دروغ‌های خود در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 به کرات تحت فشار قرار گرفت، به طور ناگهانی مصاحبه را پایان داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها