ائتلاف متجاوز به یمن به جنگ جنایتکارانه پناه برده است

ائتلاف متجاوز به یمن به جنگ جنایتکارانه پناه برده است
چهارشنبه 29 دی 1400 - 20:48

کارشناسان معتقدند که ائتلاف متجاوز به یمن که امارات بخشی از آن است به خاطر آنکه در صحنه نبرد با شکست مواجه شده و بانک اهدافش در یمن خالی شده، به جنگ جنایتکارانه علیه مردم یمن پناه برده است.  

العالم – نظرکده

آنان با انتقاد از سکوت جهانی نسبت به جنایات ائتلاف در یمن و قتل عام مردم این کشور و محکوم نکردن آن تاکید کرد که به همین دلیل این ائتلاف بی توجه به ارزشهای انسانی، اخلاقی و دینی اقدام به قتل غیرنظامیان یمنی می کند.

کارشناسان ادامه دادند که جامعه جهانی به خاطر کسب پول و منافع مادی، نسبت به این جنایات سکوت کرده که نشانه نفاق و بی توجهی اش به ارزشهای انسانی و معاهدات بین المللی می باشد.

یمن تاکنون در معرض بیش از نیم میلیون حمله هوایی واقع شده، دهها هزار غیرنظامی یمنی به شهادت رسیده یا زخمی شده اند، میلیونها یمنی آواره شده اند، غذا و دارو یافت نمی شود و در یک کلام یمن در معرض جنگی بزدلانه یا همان محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار دارد.

جنگ یمن جنگی کثیف است که متجاوزین در آن از هیچ جنایتی علیه غیرنظامیان بی دفاع پروا ندارند.

کارشناسان به همین دلیل به امارات درباره ادامه حملات نظامی اش در یمن و حمایت هوایی از مزدوران هشدار داده و گفتند که پاسخ یمن به امارات کوبنده خواهد بود و حمله اخیر نیروهای یمنی ثابت کرد که امارات از این پس امنیت نخواهد داشت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها