آتش سوزی مسافرخانه ای در تهران با یک کشته مهار شد

آتش سوزی مسافرخانه ای در تهران با یک کشته مهار شد
دوشنبه 4 بهمن 1400 - 11:21

حادثه آتش سوزی مسافرخانه ای در حوالی میدان راه آهن تهران با یک کشته و چند مصدوم مهار شد.

العالم - ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه پس از عملیات مهار آتش سوزی در یک مسافرخانه حوالی میدان راه آهن گفت: محل آتش سوزی در یک مسافرخانه دو طبقه که بیش از ۵۰ اتاق داشت روی داده بود که در زمان آتش سوزی حدود ۳۰ نفر در این مسافرخانه حضور داشتند.

سید جلال ملکی افزود: این حادثه ساعت ۸:۵۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بی درنگ ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کانون اصلی آتش در طبقه دوم مسافرخانه بود گفت: آتش کاملا شعله ور و ۱۰ تا ۱۵ اتاق دچار آتش سوزی گسترده شده بود و شدت حرارت موجب شده بود که دیوار و سقف های شیروانی دچار تخریب شود.

ملکی با بیان اینکه بدلیل ریزش سقف و دیوارها عملیات آتش نشانان سخت و پیچیده بود گفت: آتش نشانان در همان لحظات اولیه مردی میانسال را از شعله های آتش بیرون کشیدند که این فرد بدلیل سوختگی در این حادثه جان باخت.

وی ادامه داد: همچنین یک نفر دیگر بدلیل سوختگی شدید تحویل عوامل اورژانس شد و همچنین سه تا چهار نفر نیز دچار دود گرفتگی شدند که این افراد نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه آتش نشانان حدود ۲۰ نفر از افراد این مسافرخانه را به سلامت از محل حادثه خارج کردند.

وی با بیان اینکه آتش کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند گفت: علت آتش سوزی در این مسافرخانه قدیمی با حضور کارشناسان آتش نشانی برررسی خواهد شد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها