هشدار درباره تشکیل ائتلاف نظامی میان سازشکاران و تل آویو

هشدار درباره تشکیل ائتلاف نظامی میان سازشکاران و تل آویو
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 18:30

یک جنبش فلسطینی درباره تشکیل ائتلاف نظامی-سیاسی میان کشورهای سازشکار و رژیم صهیونیستی هشدار دادند و خواستار توقف روند عادی‌سازی روابط شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین (الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین) از کشورهای عربی شرکت‌کننده در توافق موسوم به «آبراهام» خواست، در گام‌های سریع خود برای نزدیکی با رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، جبهه دموکراتیک در بیانیه‌ای بر ضرورت عدم برداشتن این گام‌ها در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر برای تشکیل «ائتلاف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و مالی» در سایه حمایت آشکار آمریکا و سفیر این کشور در فلسطین اشغالی هشدار داد.

جنبش فلسطینی مذکور در ادامه خواستار شنیدن ندای ملت فلسطین در مناطق اشغالی و «النقب» و حمایت ازآنها برای مقابله با رژیم اشغالگر شد.

جبهه دموکراتیک افزود، روند عادی‌سازی روابط در سایه عادی‌سازی روابط، بازداشت گروهی، تخریب منازل فلسطینی‌ها، هتک حرمت مقدسات، تعرض به اسرا، محاصره غزه، مصادره حقوق و مستمری اسرا و خانواده‌های شهدا و ادامه تخریب بخش زراعی در مناطق مختلف کرانه باختری، ادامه دارد.

این جنبش تأکید کرد، تجربه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر به بهانه تأمین ثبات، آرامش، امنیت و صلح در منطقه، بر افسانه بودن این باور تأکید می‌کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها