المشاط ضمن تبریک عملیات "طوفان یمن 3"؛

ناکارآمدی سلاح های آمریکایی و اسرائیلی مشخص شد

ناکارآمدی سلاح های آمریکایی و اسرائیلی مشخص شد
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 20:24

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن، عملیات "طوفان یمن 3" را به مردم این کشور، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و همچنین نیروهای موشکی و پهپادی عملیات تبریک گفت.

العالم-یمن

المشاط تاکید کرد: این عملیات که اهداف موردنظر خود را در عمق امارات در ابوظبی و دبی محقق کرد، در پاسخ به جنایت های امارات، تجاوز و محاصره آن علیه ملت یمن انجام شد.

وی افزود: ارتش و کمیته های مردمی و نیروهای موشکی و پهپادی با توکل بر خدا و کمک جستن از او و تلاش های بسیار، عملیات منحصر به فرد بازدارنده ای را علیه متجاوزان انجام دادند.

المشاط تاکید کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها نمی توانند هیچ حمایتی از دولت های متجاوز کنند و سلاح های آنها ناکارامدی شان را نشان داد. تنها عامل ثبات در یمن، چشم پوشی از پروژه متجاوزانه آنها علیه مردم یمن، لغو محاصره و پایان دادن به اشغال است.

المشاط گفت: پیش از این هشدار داده بودیم که ادامه تجاوز و محاصره و سعی در اشغال کشورمان، اقتصاد و سرمایه گذاری در امارات را به خطر خواهد انداخت. امروز نیز تاکید می کنیم که عملیات های سه گانه پی درپی، دال بر توان و پافشاری ما بر انجام چیزی است که نسبت به آن هشدار داده بودیم، تا زمانی که امارات از تجاوز و محاصره و اشغال مناطق عزیز کشورمان دست بردارد.

گفتنی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز (دوشنبه) از عملیاتی با عنوان "طوفان یمن 3" در عمق امارات با استفاه از چندین موشک و پهپاد خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها