تصاویر | تل‌آویو منزل عامل استشهادی در قدس را تخریب کرد

تصاویر | تل‌آویو منزل عامل استشهادی در قدس را تخریب کرد
سه شنبه 12 بهمن 1400 - 20:54

نظامیان صهیونیست شامگاه امروز سه‌شنبه منزل عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را تخریب کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان صهیونیست شامگاه امروز سه‌شنبه منزل «فادی ابو شخیدم» عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را تخریب کردند. ابو شخیدم شهروند فلسطینی، ۳۰ آبان ماه گذشته در عملیات شهادت‌طلبانه، در قدس چهار صهیونیست را زخمی کرد و یک تن دیگر را از پای درآورد و خود نیز به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی شهاب با انتشار تصاویری خبر داد که نظامیان صهیونیست امروز منزل شهید ابوشخیدم واقع در اردوگاه شعفاط را تخریب کردند. این اردوگاه در شهر قدس اشغالی قرار دارد.

مسئولان رژیم صهیونیستی اخیرا تصمیم گرفتند که منزل این شهید فلسطینی را تخریب کنند. ارتش این رژیم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که فرمانده جبهه داخلی ارتش این رژیم، قرار مصادره و تخریب منزل ابوشخیدم را امضا کرده است.

پس از اینکه این شهید فلسطینی، عملیات استشهادی را با موفقیت انجام داد، نظامیان صهیونیست به منزل وی حمله کرده و شماری از فرزندان و بردارانش را بازداشت کردند. پس از آنان، همسر وی نیز پس از بازگشت از اردن، بازداشت شد.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی گفتند که نظامیان اشغالگر، امروز سه منزل دیگر را نیز در منطقه «اقطیط» در نزدیکی شهرک «الظاهریه» تخریب کردند. این شهرک در جنوب شهر الخلیل قرار دارد.

تصاویر زیر از منزل تخریب شده فادی ابوشخیدم منتشر شده است:

پربیننده ترین خبرها