طرح آموزشی سفارت ایران در صنعا

طرح آموزشی سفارت ایران در صنعا
سه شنبه 12 بهمن 1400 - 22:27

سفارت ایران در صنعا در ادامه تلاش‌ها و حمایت از مردم یمن در زمینه های مختلف، احداث پروژه ی مرکز پژوهش‌ها و سالن آموزش از راه دور دانشگاه صنعا را به منظور بهبود و توسعه کیفیت تحصیلات دانشگاهی بر عهده گرفت.

العالم یمن

دکتر فواد المالکی نماینده سفارت ایران در یمن با اشاره به اینکه این پروژه ها ادامه فعالیت های حسن ایرلو سفیر فقید ایران است، تاکید کرد: ایران به ارائه پروژه ها و حمایت های بیشتر از یمنی ها ادامه خواهد داد.

فؤاد المالکی نماینده سفارت ایران در یمن تاکید کرد: به یاری خداوند در گذشته پروژه های حوزه سلامت تکمیل شد و یکی از پروژه های آموزشی با همت و تلاش سفیر شهید به اجرا درآمد و ایران به حمایت از مردم یمن ادامه می دهد".

مقامات صنعا با قدردانی از طرح‌های اجرا شده توسط سفارت ایران در صنعا افزودند کیفیت این پروژه‌ها به پیشرفت آموزش و پرورش کمک می کند و از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از پایداری و استواری مرم یمن و حمایت از آنان تشکر کردند.

سفارت ایران پیش از این پروژه‌های خدماتی مهمی را در برخی استان‌های یمن به ویژه در بعد بهداشتی ، مانند بازسازی بخش جراحی بیمارستان‌های جمهوری صنعا و صعده و ارائه جدیدترین تجهیزات پزشکی به این دو بخش انجام داده بود..

پس از افتتاح دو پروژه در دانشگاه صنعا، سفارت ایران از ریاست دانشگاه صنعا و شماری از مهندسان و کارکنان پروژه تجلیل کرد.

پربیننده ترین خبرها