حماس استقبال آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حماس استقبال آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 - 13:31

سخنگوی حماس در پیامی سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین و استقبال مقامات منامه از وی را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی - بحرین

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (دیروز) در سفری از پیش اعلام نشده وارد منامه پایتخت بحرین شد و علاوه بر مقامات دولت، قرار است با شاه این کشور هم دیدار کند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در صفحه توئیتر خود در این باره نوشت: «فرود هواپیمای نظامی صهیونیستی در منامه، پایتخت بحرین که حامل "بنی گانتز" وزیر جنگ و تعدادی از فرماندهان ارتش دشمن بود را محکوم می‌کنیم». همزمان کمیته‌‌های مقاومت فلسطین نیز، سفر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم کرد و آن را نشانه سقوط اخلاقی و ارزشی مقامات آل خلیفه خواند.

رسانه‌های بحرینی شامگاه چهارشنبه سفر از پیش اعلام نشده «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین و دیدار با مقامات این کشور را تایید کردند. خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) گزارش داد «عبدالله بن حسن النعیمی» وزیر دفاع بحرین از هیأت اسرائیلی که وارد منامه شد، میزبانی، سپس با گانتز دیدار کرد.

هواپیمای نظامی ارتش صهیوینستی که حامل «بنی گانتز» بود با عبور از آسمان عربستان در بحرین به زمین نشست و این اولین هواپیمای ارتش صهیونیستی بود که از حریم هوایی این کشور عبور می‌کند. هواپیمایی که گانتز را در اولین دیدار رسمی به بحرین برده است، همان بوئینگ ۷۰۷ بود که در سال ۱۹۷۷ «انور سادات» رئیس جمهور معدوم مصر را برای اولین بار به سرزمین اشغالی برای سازش با صهیونیست‌ها برد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین قرار است با «حمد بن عیسی آل خلیفه» نیز دیدار کند، اما هنوز زمان دقیق آن محرمانه مانده است. او همچنین از ناوگان پنجم دریایی ارتش آمریکا در بحرین نیز دیدن کرد و با «برد کوپر» فرمانده فرماندهی ناوگان پنجم دریایی به گفت‌وگو نشست.

او در این دیدار گفت که رژیم صهیونیستی آماده همکاری‌های عملی با بحرین است و همچنین مدعی شد که فرود هواپیمای او در بحرین و حضورش در این کشور پیام مهمی در بر دارد.




فارس

پربیننده ترین خبرها