کاربران یمنی از تیپ عراقی بخاطر حمله به ابوظبی تشکر می کنند

کاربران یمنی از تیپ عراقی بخاطر حمله به ابوظبی تشکر می کنند
پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 - 20:15

کاربران یمنی در شبکه های اجتماعی از گروهی به نام "الویة الوعد الحق" که روز گذشته از حمله با 4 پهپاد به ابوظبی خبر داده بود، تشکر کردند.

العالم-داغ های مجازی

در بیانیه ای منسوب به جناحی به نام "تیپ الوعد الحق" در عراق آمده است که این جناح با 4 پهپاد به تاسیساتی در پایتخت امارات حمله کرده است.

این جناح در بیانیه خود افزود: تا زمانی که امارات از دخالت در دولت های منطقه بخصوص یمن و عراق دست برنداشته، این حملات به صورت شدیدتر و دردناک تری ادامه خواهد داشت.

کاربران یمنی در فضای مجازی از این گروه تشکر کردند که برای مقابله با تجاوز وحشیانه سعودی-اماراتی-آمریکایی علیه یمن، در کنار مردم این کشور ایستاده است. در این راستا هشتگ "تیپ الوعد الحق ممنونیم" و "تیپ الوعد الحق افتخار ماست" در یمن ترند شد.

کاربری به نام نصرالدین عامر در توییتر نوشت:"از تک تک کسانی که علیه جنایت های اذناب آمریکا و اسرائیل در منطقه یعنی دو حکومت عربستان و امارات ایستاده اند سپاسگزاریم و از آنها در ادامه مواضع شرافتمندانه شان در مقابله با این حکومت های خائن که خنجری مسموم در پهلوی این امت هستند، حمایت می کنیم".

کاربر دیگری به نام عبدالرحمن الاهنومی نوشت:"خطرات گریبانگیر امارات هستند و آزادگان از هر گوشه و کناری آن را با پهپاد و موشک هدف قرار می دهند. امارات دیگر عرب نیست بلکه صهیونیست است و جنایت هایش در حق ملت های منطقه به اوج خود رسیده است. ای آزادگان عراق ممنونیم".

کاربر دیگری به نام حرب نوشت: از آزادگان عراق بسیار تشکر و قدردانی می کنیم.

وسام عزیز نیز نوشت: پهپادهایی از عراق آل زاید خائن را نشانه می گیرند. این تحولی هجومی در معادله ترس جدید است.

پربیننده ترین خبرها