سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید آماده می‌شود

سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید آماده می‌شود
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 08:30

به نظر می‌رسد امروز دست‌کم 3 گوشی هوشمند پرقدرت رونمایی شود.

العالم - آسیا

به نقل از خبرگزاری پی‌ای میدیا، انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر روز چهارشنبه از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند یکی از آنها، تلفن همراهی باشد که برای جلب رضایت طرفداران گوشی فبلت گلکسی نوت عرضه خواهد شد.

سال گذشته سامسونگ تصمیم گرفت به‌جای یک گلکسی نوت جدید (یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ و قلم S-Pen داخلی)، طیف تازه‌ای از گوشی‌های هوشمند تاشو را عرضه کند.

اما اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که این غول فناوری، برخی از ویژگی‌های کلیدی را از طیف محبوب نوت - مانند صفحه نمایش بزرگ و قلم S یکپارچه - در پرچم‌دار سری گلکسی اس خود که روز چهارشنبه رونمایی خواهد شد، خواهد گنجاند.

انتظار می رود که گوشی‌های جدید، S22 نامیده شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که سه گوشی جدید عرضه خواهد شد – بسیار شبیه به سری S21 که سال گذشته معرفی شد.

"رو بهیکا،" کارشناس تلفن همراه در Uswitch.com، می‌گوید با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی اس اغلب شامل برخی از "بهترین و جذاب‌ترین دستگاه های جهانی" این شرکت است، "انتظارات زیادی" از این دستگاه‌های جدید وجود دارد.

او افزود: «ما انتظار داریم که سامسونگ از سه گوشی در رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی کند - دستگاه استاندارد S22، S22+ بزرگتر و سپس S22 Ultra برتر.»

تفاوت اصلی بین S22 و S22+ در اندازه آنهاست و گفته می‌شود S22+ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است که بسیار بزرگتر از صفحه نمایش 6.1 اینچی S22 خواهد بود.

همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که گوشی‌های S22 سامسونگ شاهد تقویت عملکرد دوربین باشد، به‌ویژه زمانی که صحبت از فیلم‌برداری به میان می‌آید.

سامسونگ سال گذشته عرضه سری گلکسی نوت را متوقف کرد، اما طرفداران فبلت‌های ممتاز باید به S22 Ultra علاقه نشان دهند، که شایعه شده است نه تنها قلم S Pen یکپارچه نوت را با خود خواهد داشت، بلکه آن را در داخل گوشی نیز ادغام خواهد کرد – اولین مورد برای یک گوشی از خانواده سری S.

"رو بهیکا" اضافه کرد با توجه به محبوبیت قبلی سری Note، اضافه شدن قلم به گوشی‌های سری S برای اولین بار می‌تواند سایر سازندگان گوشی را تحت تاثیر قرار دهد.

او گفت: «گرچه قلم S برای همه مناسب نیست، سامسونگ با گنجاندن آن در گوشی‌های بیشتر در سری گلکسی، می‌تواند گرایش به قلم را در برندهای دیگر ایجاد کند.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها