ارتش اسرائیل مدعی حمله به اهدافی در سوریه شد

ارتش اسرائیل مدعی حمله به اهدافی در سوریه شد
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 09:47

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سحرگاه امروز دومین حمله خود را به اهدافی در سوریه انجام داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه، ۹ فوریه) از انجام حمله جدید علیه سوریه خبر داد.

به نوشته «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: سحرگاه امروز دومین حمله را به اهدافی در سوریه انجام دادیم.

در همین راستا، «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش این رژیم ادعا کرد: «در پی شلیک موشک زمین به هوا شب گذشته از سوریه، ارتش اسرائیل به اهدافی در داخل خاک سوریه حمله کرد که رادارهای سوری، ضدهوایی‌ها به سمت هواپیماهای نیروی هوایی شلیک کردند. موشک‌های ضدهوایی سوریه بدون نیاز به رهگیری در هوا منفجر شد. در نتیجه امشب آژیر خطر در منطقه ام الفحم و شهر سامره به صدا درآمد».

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نوشته بود که پدافند سوریه در آسمان دمشق با اهداف متخاصم مقابله کرده است.

بامداد امروز خبرگزاری رویترز از بلند شدن صدای آژیر خطر در ام الفحم در حیفا در شمال سرزمین اشغالی خبر داد. شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که احتمالا موشک‌های پدافند هوایی سوریه وارد شمال فلسطین اشغالی شده و صدای آژیر خطر حمله موشکی به صدا در آمده است.

المیادین خبر داد که صدای آژیر خطر در ام الفحم و الجلیل به صدا در آمده و صدای انفجار در آسمان جنین در سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است.

برخی منابع خبری از بلند شدن دود از یکی از مناطق ام الفحم در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

کاربران اینترنتی نیز تصاویری از روانه شدن آمبولانس به محل انفجار در شهر ام الفحم منتشر کرده‌اند.

رویترز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که یک موشک پدافند هوایی سوریه پس از نفوذ به سرزمین‌های اشغالی، در آسمان منفجر شده است و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی با این موشک مقابله نکرده است.

خبرنگار تایمز اسرائیل گزارش داد که ترکش‌های موشک منفجر شده در شمال سرزمین اشغالی، به نزدیکی‌های یک پست ایست و بازرسی نظامیان رژیم صهیونیستی در «هومش» در نزدیکی کرانه باختری اصابت کرده و سبب وقوع آتش سوزی شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها