الوفاق: تعیین افسر اسرائیلی در منامه تجاوز به حاکمیت بحرین است

الوفاق: تعیین افسر اسرائیلی در منامه تجاوز به حاکمیت بحرین است
يکشنبه 24 بهمن 1400 - 14:09

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» در بیانیه‌ای به تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین واکنش نشان داد.

العالم - بحرین

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض این کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد که تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین نشان دهنده سقوط ملی، سیاسی و تجاوز به حاکمیت، تاریخ و آینده بحرین است.

در این بیانیه آمده است: «یک پایگاه خبری رژیم اشغالگر از تعیین یک مسئول ارشد ارتش دشمن اسرائیلی در یک منصب رسمی در بحرین خبر داد که این امر بیانگر سقوط ملی و سیاسی و تجاوز به حاکمیت بحرین، تاریخ و آینده آن است و حجم تجاوزات حاکمیتی بزرگی را که رژیم (آل خلیفه) مرتکب می‌شود، نشان می‌دهد».

بنابر گزارش شبکه «المنار»، الوفاق در این بیانیه با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه و ایفای نقش مشکوک، غیر ملی و خصمانه علیه ملت بحرین، آورده است که این رژیم فراتر از این اقدامات عمل کرده و از طریق تحویل حاکمیت ملی و تمامی نهادهای دولت به دشمنان اعراب و مسلمانان، سرنوشت یک کشور را به بازی گرفته است.

جمعیت الوفاق همچنین تأکید کرد که اقدامات رژیم آل خلیفه از حد و مرزها عبور کرده و این رژیم اصول ملی ملت بحرین را زیرپا گذاشته و در پی فروش وطن برای یافتن قدرت توهمی است اما جهانیان بدانند که این حکومت در بحرین هیچ گونه مشروعیت مردمی ندارد و این قبیل رفتارها بیانگر وابستگی به این وطن نیست بلکه بر عکس است و تحویل کشور به دشمن و این که تحت قیمومیت اسرائیل قرار بگیرد، یک جنایت فجیع و غیر انسانی است.

رسانه‌های عبری گزارش داده بودند که طی روزهای آینده یک افسر ارشد از نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای استقرار در کشور بحرین تعیین خواهد شد؛ و این افسر علاوه بر ارتباط با نیروهای امنیتی منامه، نقش ارتباط با ناوگان پنجم آمریکا را [که مقر فرماندهی آن در بحرین قرار دارد] بر عهده خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها