نظر شما درباره توانایی حزب الله در تبدیل موشک‌هایش به نقطه‌زن چه است؟

نظر شما درباره توانایی حزب الله در تبدیل موشک‌هایش به نقطه‌زن چه است؟
پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 - 17:03

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید به نقش این فرماندهان در بازدارندگی رژیم صهیونیستی و پیروزی علیه آن و نقاط ضعف این رژیم پرداخت.

العالم – نظرکده

نصرالله تاکید کرد: مقاومت توانایی تبدیل موشک‌های خود به موشک‌های نقطه زن را دارد و سالهاست که تعداد زیادی از آنها را تبدیل به نقطه زن کرده و حتی شروع به ساخت پهپاد کرده لذا نیازی ندارد که آن را از ایران بیاورد.

نصرالله در سخنانش به مبارزات شیخ راغب حرب تا سید عباس موسوی و عماد مغنیه پرداخت.

راغب حرب که از بنیانگذاران مقاومت بود، سید عباس موسوی شخصیتی استثنایی و متواضع بود که نصرالله درباره اش گفت که در مقاومت ذوب شده بود و حزب الله را از یک حزب انقلابی به یک تشکیلات بسیار منظم سازماندهی شده تبدیل کرد وحاج عماد مغنیه نیز شخصی بسیار فعال و دارای توانمندهای های عظیم نظامی امنیتی بود.

نصرالله در سخنرانی خود به چالشهایی پرداخت که رژیم صهیونیستی در زمینه برنامه هسته ای ایران، پهبادها و موشکهای محور مقاومت و اوضاع داخلی با آن مواجه است.

سخنان نصرالله ثابت کرد که رژیم صهیونیستی در برابر پایداری مقاومت دچار چالش بسیار عظیمی شده و مقاومت تنها راه حفظ هویت ملی در لبنان، فلسطین، سوریه و بقیه نقاط جهان است.

نصرالله ثابت کرد که مردی راستگو بوده و وعده هایش درست است آنجا که مدتها قبل گفت موشک های مقاومت به بعد از حیفا خواهد رسید که اینطور شد و اینکه 20 درصد از شهرک نشینان صهیونیست شهروند رژیم محسوب نمی شوند و این اوج تبعیض نژادی است.

این بدان معناست که حریدیمهای تندروی مذهبی و فاشیستهای راستگرا در این رژیم تعدادشان به میزان زیادی افزایش یافته که به چالشی برای رژیم تبدیل شده اند و اینکه رژیم قادر به ایجاد ائتلاف دولتی و تصمیم گیری در سطوح سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیست و از سال 1967 تاکنون حتی یک پیروزی نظامی در کرانه باختری، غزه، قدس، لبنان، سوریه و مصر نداشته و قدرتش در برابر مقاومت رو به زوال است.

رژیم صهیونیستی که همواره ادعا داشت ارتشش شکست ناپذیر است امروز می بیند همان ارتش در کرانه باختری، قدس، غزه و لبنان با شکست مواجه شده و در برابر رزمندگان مقاومت در فلسطین می گریزد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها