وزیر جنگ صهیونیست‌ها مردم لبنان را تهدید به تجاوز و جنگ کرد

وزیر جنگ صهیونیست‌ها مردم لبنان را تهدید به تجاوز و جنگ کرد
يکشنبه 1 اسفند 1400 - 20:21

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجددا مردم لبنان را تهدید به جنگ کرد و اعتراف کرد بارها به این کشور تجاوز کرده و مردم این کشور صدای جنگنده‌های اسرائیلی را می‌شناسند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم در واکنش به ورود پهپاد حسان به حریم هوایی (فلسطین اشغالی) مدعی شد این هواپیما حریم هوایی را نقض کرده است.

گانتز در سخنرانی خود که روزنامه هاارتص بخش‌‌هایی از آن را منتشر کرد بدون اشاره به تجاوز مستمر و روزمره جنگنده‌های صهیونیست به حریم هوایی لبنان گفت ما ی هفته جاری چند مورد از تلاش‌های حزب الله برای نقض حاکمیت اسرائیل را به عینه دیدیم.

او که در زمان شکست جنگ 33 روزه یکی از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونستی بود در بخش دیگری از سخنرانی اش به تکرار تهدیدهای رژیمش پرداخت و گفت: مسئولین عالی رتبه حزب الله به خوبی با صدای جنگنده‌های ما آشنایی دارند، اگر لازم باشد به شدت حمله می‌کنیم.

گفتنی است ورود پهپاد حزب الله به عمق فلسطین اشغالی و بازگشت سالم به داخل خاک لبنان به رغم تلاش‌های گنبد آهنین، بالگردهای ارتش صهیونیست و جنگند‌های اف 16 به یک رسوایی بزرگ برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده و ارتش این رژیم در پی راهی برای توجیه این شکست خود دارد.

پربیننده ترین خبرها