اقدام شهرک نشینان صهیونیست به تصرف ساختمان مسکونی دیگری در قدس اشغالی

اقدام شهرک نشینان صهیونیست به تصرف ساختمان مسکونی دیگری در قدس اشغالی
جمعه 6 اسفند 1400 - 10:06

شهرک نشینان صهیونیست ساختمان مسکونی دیگری متعلق به فلسطینیان را در قدس اشغالی تصرف کردند.

العالم _ فلسطین

جمعیت صهیونیستی موسوم به "عطيرت كوهانيم" با خبرپراکنی برخی ساکنان عرب، یک خانه دیگر فلسطینیان را در محله رأس العامود در شهرک سلوان در قدس اشغالی تصرف کرد.

به گزارش شبکه العالم منابع محلی اعلام کردند بامداد امروز جمعه به یکباره مشاهده کردند که شهرک نشینان صهیونیست وارد ساختمانی شدند که متعلق به ابراهیم عواد شهروند فلسطینی است. آنان از در اصلی وارد ساختمان شدند و آن را به تصرف خود درآوردند.

این منابع افزودند این، دومین ساختمانی است که شهرک نشینان صهیونیست با کمک خبرچینان از خانواده ابراهیم عواد تصرف می کنند. آنان حدود دو ماه و نیم پیش نیز ساختمان دیگری را نزدیک ساختمان کنونی متعلق به همین خانواده تصرف کرده بودند.

ساختمان جدید که شهرک نشینان تصرف کرده اند، دو طبقه شامل پنج واحد مسکونی است که در مکانی بلند واقع شده است و بر همه محله های سلوان اشراف دارد. این ساختمان مقابل ضلع جنوبی مسجد مبارک الاقصی است.

منابع محلی اعلام کردند صاحب این ساختمان پیشتر نامه ای دریافت کرده بود که این ساختمان طبق قانون شهرداری رژیم اشغالگر به این علت که بدون مجوز ساخته شده است، باید تخریب شود. این در حالی است که این قانون شامل شهرک نشینان نمی شود.

در محله های شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصی ده ها مجتمع صهیونیست نشین قرار دارد از طریق خبرچینان به تصرف دو جمعیت صهیونیستی "العاد" و"عطيرت كوهانيم" درآمده است.

پربیننده ترین خبرها