عبدالملک الحوثی: حزب‌الله آبروی امت اسلام را در برابر دشمن اسرائیلی را حفظ کرد

عبدالملک الحوثی: حزب‌الله آبروی امت اسلام را در برابر دشمن اسرائیلی را حفظ کرد
يکشنبه 8 اسفند 1400 - 17:35

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: رسانه های عادی‌ساز با رژیم صهیونیستی درصدد مخدوش کردن چهره ملت فلسطین و مبارزانش هستند.

العالم - يمن

حوثی در سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی گفت: زحمات شهیدحسین‌بدرالدین الحوثی را امروز در وضعیت امت اسلامی و مقاومت می بینیم.

وی افزود: تلاش ها برای عادی سازی در راستای این است که دشمن صهیونیستی را به عنوان دوست نشان دهند و عادی سازان با رژیم صهیونیستی در صدد مخدوش کردن چهره مقاومت اسلامی و ملت فلسطین هستند.

سید حوثی گفت: عادی سازان همه حقایق مبنی بر اقدامات دشمن صهیونیستی را انکار می کنند و نظام های دست نشانده در داخل کشور با رویکردی منفی در صدد پنهان کردن بدیهیات و ارزشها هستند.

او تأکید کرد: «جریان‌های وابسته به دشمن، همچنین دست به مقابله با سوریه، عراق، ایران و مردم مظلوم بحرین و مردم مظلوم ما می‌زنند و با دشمنان امت ائتلاف کرده‌اند.»

الحوثی یکی از اقدامات جریان‌های حامی صهیونیست‌ها را دشمنی با حزب‌الله و مبارزه رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره این گروه دانست و افزود: «حزب‌الله مقاومت پیروزی‌های عظیمی برای تمامی امت به ارمغان آورده و آبروی امت را در مبارزه با دتشمن اسرائیلی حفظ کرده است.»

او گفت که دشمنان آمریکایی و اسرائیلی نمی‌خواهند هیچ تحرک جدی و صدای آزادی‌خواه مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها به دلیل عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

به گفته وی آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند و تلاش دارد تا همه امت خدمتگزارش باشند. او گفت که نهادن نام «توافق ابراهیمی» بر روی توافقات سازش، با هدف تسلط یهود بر اسلام است، سازشکاران همچنین تسلیم شدن و روی‌گردانی از حقوق مردم فلسطین را «صلح» معرفی می‌کنند.

عبدالملک الحوثی در ادامه افزود: « آمریکا و اسرائیل با حقارت به حکومت‌های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین و تمامی سازشکاران نگاه می‌کنند. آن‌ها ارزشی برای این حکومت‌ها قائل نیستند و تنها آن‌ها را ابزار خود می‌دانند.»

عبدالملک الحوثی افزود: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند شرایط امت اسلامی در حالت تنش‌آمیز و پر از بحران باشد تا مانع نهضت و بیداری شود. آن‌ها در راستای معرفی ایران به عنوان دشمن عرب و مسلمانان و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دوست اقدام می‌کنند. هر زمانی هر فرد یا جریانی که علیه آمریکا، رژیم اسرائیل و غرب موضع گرفت، او را مجوسی و کودتاگر و مستبد و با هر عنوان منفی دیگری خطاب می‌کنند.»

او با بیان اینکه فتنه انگیزی و جنایت و محاصره یمن تضمین سیاست‌های مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: «اقدام و تحرک ما عامل مشکلات نیست ما خواهان حقوق و آزادی و استقلال خود هستیم، اما دشمنان امت به دنبال تضعیف و نابودی‌اش هستند تا همچنان چند تکه و ضعیف در همه امور خود باقی بماند و این کار را نیز از طریق نفوذ در داخل جامعه انجام می‌دهد و بدون نفوذ توانایی موفقیت ندارد.»

رهبر مقاومت یمن، جهت‌گیری ایمانی و حفظ حقوق مردم و هویت و ایستادگی‌اش در برابر توطئه‌ها را اساس نظریه شهید حسین بدرالدین الحوثی ذکر کرد و گفت: «ما در مسیر خود به خداوند توکل کرده‌ایم و آن‌ها همه چیز را در آمریکا و اسرائیل می‌بینند.»

سید عبدالملک الحوثی در پایان گفت: «دشمنان می‌خواهند یمن طابع آمریکا و اسرائیل و خادم دشمنان اسلام شود، مسیری که مردم یمن در پیش گرفته‌اند، مسیر درستی است و به زودی از تمامی سختی‌ها و تهدیدات عبور خواهیم کرد.»

پربیننده ترین خبرها