درگیری اسیران فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی در زندان ریمون

درگیری اسیران فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی در زندان ریمون
يکشنبه 8 اسفند 1400 - 21:59

نیروهای ضد شورش تحت فرمان زندان های رژیم اشغالگر با هدف وادار ساختن اسیران فلسطینی به پذیرش تدابیر سختگیرانه، به دو بخش زندان ریمون یورش بردند و با اسیران فلسطینی درگیر شدند.  

العالم _ فلسطین

نیروهای ضد شورش تحت فرمان اداره زندان های رژیم اشغالگر اسرائیلی روز یکشنبه به دو بخش زندان ریمون یورش بردند و با اسیران فلسطینی درگیر شدند.

«باشگاه اسیر فلسطینی» در بیانیه ای اعلام کرد: اسیران فلسطینی پس از این اقدام صهیونیست ها در محوطه زندان تحصن و با اقدامات خشونت بار آنان مخالفت کردند.

این در حالی است که قیام اسیران فلسطینی در مخالفت با تدابیر سختگیرانه اداره زندان ها، برای بیست و دومین روز پی در پی ادامه یافت. جدیدترینِ این تدابیر کاهش ساعاتی است که اسیران می توانند از سلول خود خارج شوند و در محوطه زندان قدم بزنند، اقدامی که اسیران به روش های مختلف با آن به مخالفت برخاسته اند.

در همین حال «جنبش ملی اسیر» در زندان های اشغالگران همه ملت فلسطین را به مشارکت در فعالیت های «روز خشم مردمی» داخل فلسطین و خارج آن در روز سه شنبه آینده دعوت کرد تا از این طریق اسیران را یاری دهند و از قیام آنان داخل زندان ها حمایت کنند.

این جنبش خواستار آن شد تا فلسطینیان در راهپیمایی های مردمی که از ساعت 11 صبح روز سه شنبه به طرف نقاط تماس با مناطق اشغالی در همه استان های فلسطین برگزار می شود، شرکت کنند.

هم زمان گروه های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه خواستار تشکیل کمیته های اضطراری با هدف به راه انداختن جنبش مقاومت در سطح شهرها و نزدیک نقاط تماس برای کمک به جنبش اسیران در زندان های اشغالگران شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها