بزرگداشت سالگرد شهادت بنیانگذار جنبش انصارالله یمن

بزرگداشت سالگرد شهادت بنیانگذار جنبش انصارالله یمن
يکشنبه 8 اسفند 1400 - 22:02

مردم یمن مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سید حسین بدر الدین الحوثی، بنیانگذار جنبش انصار الله یمن را با شکوه فراوان برگذار کردند.

العالم _ یمن

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سید حسین بدر الدین الحوثی، بنیانگذار جنبش انصار الله یمن در صنعا پایتخت و دیگر استان های این کشور با شکوه فراوان برگذار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم در صنعا درباره نقش شهید حسین بدر الدین الحوثی در رویارویی با توطئه های تجاوزکارانه و فاش کردن نقشه های آمریکا و نیز در دفاع از امت مسلمان سخن گفتند.

آنان همچنین تاکید کردند که مردم یمن مفاهیم پایداری، فداکاری و بخشش را از راه شهید الحوثی الهام می گیرند و ارزش ها و اصولی را که طرح های آن شهید به همراه داشت، بیش از پیش مستحکم می سازند.

مردم یمن با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت بنیانگذار جنبش انصار الله بار دیگر تاکید کردند که همچنان راه رهبران شهید خود را ادامه می دهند تا به پیروزی نهایی در برابر متجاوزان دست یابند به ویژه که این مراسم همزمان با پویش «طوفان یمن» برگزار شد که هدف آن بسیج مردم برای رفتن به جبهه ها برای مقابله با تجاوز سعودی است.

شهید سید حسین بدر الدین الحوثی نماد مهمی در زندگی بسیاری از مردم یمن محسوب می شود، نمادی که مردم به آن اقتدا و طرح فرهنگ قرآنی او را دنبال می کنند، طرحی که شهید الحوثی آن را برای اصلاح اوضاع امت مسلمان و آزادی از سرسپردگی بیگانگان به ویژه در رویارویی با قدرت های استعمارگر به راه انداخت. شهید الحوثی نخستین شهیدی محسوب می شود که شعار مبارزه با آمریکا و اسرائیل را در زمانی سر داد که امت مسلمان تسلیم این قدرت ها شده بودند.

پربیننده ترین خبرها