تکرار اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران

تکرار اتهامات مقامات رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران
پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 - 11:00

وزیر جنگ و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار اتهامات خود درباره ایران بر استفاده از هر وسیله ای برای بازداشتن این کشور از تبدیل شدن به قدرت هسته ای تاکید کردند.

العالم _ رژیم صهیونیستی

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر اتهامات خود را درباره ایران تکرار کرد و مدعی شد از هر وسیله ای برای بازداشتن این کشور از تبدیل شدن آن به قدرتی هسته ای جلوگیری خواهد کرد.

گانتس در مراسم فارغ التحصیلی گروه جدیدی از افسران نیروی دریایی اسرائیل گفت: اسرائیل باید خودش قدرت دفاع از خود را داشته باشد و این در حالی است که ممکن است در هفته ها و چه بسا در روزهای آینده توافقی هسته ای بین قدرت های بزرگ و ایران امضا شود.

وی طبق اعلام شبکه هفت اسرائیل افزود: این اتفاق چه روی دهد و چه روی ندهد، اسرائیل هر چه لازم باشد برای بازداشتن ایران از تبدیل شدن به تهدیدی برای موجودیت اسرائیل و برخورداری از قدرت هسته ای انجام خواهد داد. ما به اقدامات سیاسی خود ادامه خواهیم داد زیرا ایران پیش از هر چیز مشکلی جهانی و منطقه ای است و ما به ساختن قدرت نظامی خود ادامه خواهیم داد و همه ابرازها به این منظور فراهم است.

وزیر جنگ اسرائیل ادامه داد: حتی اگر توافقی امضا شود، ما هرگز از اقدام از طریق کانال های سیاسی با هدف تحت سیطره درآوردن ایران و اتخاذ تدابیر واقعی و دردآور ضد هرگونه تجاوز و پیشروی آن به سمت پیشرفت هسته ای، باز نخواهیم ایستاد.

در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توئیتر، در توئیتی خواستار آن شد که دولت کنونی اسرائیل به رهبری نفتالی بنت به سرعت ضد ایران وارد عمل شود.

نتانیاهو تصریح کرد: نفتالی بنت و وزیر خارجه اش هیچ چیز نمی گویند و هیچ کاری انجام نمی دهند آن هم در زمانی که ایران با قدرت به سمت توافق هسته ای بزرگی پیش می رود، توافقی که امنیت و آینده به گفته او، «کشور اسرائیل» را در معرض خطر قرار خواهد داد.

نتانیاهو در توئیت خود توافق هسته ای را که احتمال می رود به زودی بین ایران و قدرت های بین المللی امضا شود، برای اسرائیل اتفاق بدی دانسته است.

پربیننده ترین خبرها