تقدیر از هیات کویتی به خاطر انصراف از نشست با حضور رژیم صهیونیستی

تقدیر از هیات کویتی به خاطر انصراف از نشست با حضور رژیم صهیونیستی
شنبه 14 اسفند 1400 - 20:35

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از هیات دانشگاهی کویتی بخاطر انصراف از نشستی آکادمیک با حضور هیاتی از رژیم صهیونیستی به میزبانی بحرین ، تقدیر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ضمن تقدیر از انصراف این هیات دانشگاهی کویتی، قدردان کشور برادر کویت هستیم که باردیگر با این موضع گیری شرافتمندانه، مخالفت خودرا با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

طارق سلمی انصراف هیات کویتی را پشتیبانی تام و تمام از قضیه فلسطین و تعهد به مبانی استوار قومی و ارزشهای اسلامی عنوان کرد.

وی همچنین ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام در راستای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، از جمله اقدام دانشگاه بحرین ، رویه دانشگاه مزبور را گامی دراین راستا در پوشش یک حرکت علمی عنوان کرد که در خلاف جهت فضای فراگیر و بین المللی بایکوت علمی رژیم اشغالگر قدس رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی گروه بین المللی جوانان برای قدس در کویت، در یک توییت خبر انصراف این هیات دانشگاهی کویت را (بدون اشاره به زمان اعلام این انصراف ) اعلام کرده بود.

دانشگاه دولتی بحرین در دوم مارس جاری(۱۱ اسفندماه ) همایشی را در حوزه توسعه مدیریت تجارت در خاورمیانه، به مدت دو روز با حضور ۱۱۳ شرکت کننده از ۱۵ کشور از خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار کرده بود .

از ۲۲ کشور عربی، کشورهای بحرین، امارات، سودان و مغرب در سال ۲۰۲۰ و پس از آنها مصر و اردن، اقدام به عادی سازی روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی کرده اند.

پربیننده ترین خبرها