اتفاقات اوکراین و ماهیت دروغین "جهان آزاد"

اتفاقات اوکراین و ماهیت دروغین
شنبه 14 اسفند 1400 - 22:00

اتفاقات اوکراین ماهیت دروغین جهان آزاد و آن روی سکه اش را به وضوح و بدون هیچ گونه روتوشی به نمایش گذاشت.

العالم _ اوکراین

بدون در نظر گرفتن نتایج حوادث کنونی در اوکراین، این واقعه زمینه را برای ظهور نظام جهانی جدیدی فراهم می کند که به احتمال زیاد همانند نظام جهانی کنونی منفی نخواهد بود، نظامی که آمریکا و ناتو در آن به تنهایی تصمیم های بین المللی می گیرند و خواست خود را بر ملت های منطقه تحمیل می کنند بدون آنکه کم ترین اعتباری برای منافع، امنیت و آرامش این ملت ها و حاکمیت کشورهای آنها قائل باشند.

ممکن است برخی این سخن را به معنای بزرگ نشان دادن تبعات جنگ در اوکراین بین روسیه از یک طرف و غرب از طرف دیگر بدانند با این حال اصرار روسیه بر ممنوعیت گسترش ناتو به اوکراین و دفاع از امنیت ملی خود حتی اگر مجبور به استفاده از سلاح هسته ای شود و در مقابل اصرار غرب به رهبری آمریکا بر گسترش ناتو به اوکراین حتی اگر به برداشتن نقاب از چهره خود مجبور شود، نقابی که حقیقت خود را در طول بیش از 70 سال پشت آن پنهان کرده است، به حالتی منجر خواهد شد که در آن پایه های نظام جهانی کنونی در معرض لرزه های شدید قرار خواهد گرفت.

بدون شک ما باید درمورد اصرار غرب بر گسترش ناتو در اوکراین تأمل کنیم، به ویژه با توجه به روش فاجعه باری که غرب با بحران کنونی برخورد می کند، بحرانی که حقیقت رهبران جهان آزاد را فاش ساخته است زیرا گویی مشتی سران مافیا یا دلال اسلحه یا مزدورند و بیش از هر کس دیگر با رسانه های آزاد و آزادی بیان دشمنی می کنند. به عنوان نمونه می توان از لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی نام برد که آشکارا شب و روز درخواست ترور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را مطرح می کند یا ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین که از ایجاد ارتشی از مزدوران از مناطق مختلف جهان با نام «سپاه بین المللی» خبر داده که شمار آنان به 16 هزار نفر رسیده است و در همین حال لیز تراس وزیر خارجه انگلیس بلافاصله تشکیل چنین ارتشی را متشکل از مزدوران خارجی برای جنگ در اوکراین برای به گفته او، «آزادی و دموکراسی» تایید می کند.

دولت اوکراین تا آنجا پیش رفته که برای هر کدام از این مزدوران حقوق ماهانه تعیین کرده است که به سه هزار و 500 دلار می رسد هرچند برخی طرف های اروپایی و غیر اروپایی برای حمایت از «جنگجویان آزادی» در اوکراین از یکدیگر پیشی گرفته اند به گونه ای که برخی طرف ها متعهد شده اند که روزانه بین هزار تا دو هزار دلار همراه با پاداش به هر جنگجو بدهند و برخی طرف ها نیز نرخ روزانه را بالا برده و آن را به سه هزار دلار برای هر جنگجو رسانده اند.

در همین حال کشوری غربی که خود را رهبر «جهان آزاد» معرفی می کند، به دادن پول و سلاح برای «آزادی و دموکراسی» در اوکراین بسنده نکرده بلکه اعزام مزدور به این کشور را با هزینه خود پس از آموزش و تجهیز این مزدوران نیز بر عهده گرفته است و این کشور آمریکا است.

آنگونه که دستگاه اطلاعاتی روسیه اعلام کرده، آمریکا به دنبال انتقال «داعشی ها» با ملیت روس و نیز از دیگر کشورها به اوکراین است، کسانی که هم اکنون در پایگاه «التنف» در سوریه مستقرند و برای آنکه زشتی «جهان آزاد» و دروغ ها و نیروهای مزدورش در اوکراین رسوا نشوند، تریبون «یوتیوب»، کانال های وابسته به دو ایستگاه خبری روسی «آر تی» و «اسپوتنیک» را در سراسر مناطق اروپا بسته است. در همین حال کمیساریای اتحادیه اروپا نیز پخش این دو شبکه را در سراسر کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع کرده است.

همان گونه که عوامل شبکه «آر تی فرانسه» شاخه فرانسوی شبکه روسی «آر تی» و به طور مشخص اكزينيا فيدوروفا، رئیس آن نیز بارها تهدید شده اند، تهدید به قتل و نیز بارها نامه های تنفرآمیز و توهین آمیز درست در قلب پاریس «پایتخت نور»، دریافت کرده اند، پایتختی که بیماران، کینه توزان، متعصبان و تندروها را آزاد می گذارد تا به بهانه پایبندی به «مقدس بودن آزادی بیان»، به پیامبر گرامی اسلام(ص) توهین کنند.

«جهان آزاد» هیچگاه همانند امروز در معرض عملیات عریان سازی قرار نگرفته است، عملیاتی که همه زشتی های آن را یکباره فاش سازد. آنچه قابل توجه است، این است که طرفی که عملیات عریان سازی را انجام داده، خود غرب است. این «جهان آزاد» جهانی نژاد پرست، قلدر، حریص، دروغگو و فریبکار است که باندهای مافیا، دلالان اسلحه و مزدوران آن را اداره می کنند و به دروغ شعار آزادی و دموکراسی سر داده است. چنین جهانی پس از حوادث اوکراین دیگر هرگز نخواهد توانست این نقش منافقانه را در برابر ملت ها بازی کند، نقشی که هم اکنونآن را بدون روتوش به نمایش گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها