صنعاء: محاصره یمن تصمیم آمریکاست؛ انسانیتی از غرب ندیدیم

صنعاء: محاصره یمن تصمیم آمریکاست؛ انسانیتی از غرب ندیدیم
دوشنبه 16 اسفند 1400 - 19:39

وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت، محاصره ملت یمن یک تصمیم کاملا آمریکایی است و این ملت چیزی از انسانیت مورد ادعای جوامع غربی ندیده‌اند.

العالم - یمن

«ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن به شبکه «المسیره» گفت، ملت یمن استوار و صبور است و کشتار این ملت با محاصره و توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی ممکن نیست.

وی افزود، حساب باز کردن بر روی گزینه گرسنگی دادن به ملت یمن و محاصره آن شکست خواهد خورد، این ملت در مقابله حملات و محاصره دست بسته نخواهد نشست.

الشامی ضمن تأکید بر پیروزی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: ملت ما نمی‌پذیرد که بر اثر گرسنگی و محاصره بمیرد و گزینه‌های زیادی برای شکست محاصره دارد.

وی ادامه داد، محاصره ملت یمن یک تصمیم کاملا آمریکایی است، ملت یمن امروز به تمام قدرت‌های استکباری هشدار می‌دهد که به سمت گزینه‌های بزرگ خود می‌رود.

الشامی تأکید کرد: انسانیتی که جامعه غربی از آن صحبت می‌کند فقط در جوامع آنهاست اما ما ملت‌های مسلمان، انسانیت آنها را نمی‌بینیم و صدای آن را نمی‌شنویم.

مردم استان صعده، امروز با شرکت در تظاهراتی گسترده اعلام کردند که تحریم مشتقات نفتی علیه یمن یک تصمیم آمریکایی است و پاسخ آن‌ها به این تحریم و محاصره جهاد و عملیات‌ «اعصار الیمن» است.

پربیننده ترین خبرها