تاکید اعضای مجلس شورای صنعا بر حمایت از کمپین "طوفان یمن"

تاکید اعضای مجلس شورای صنعا بر حمایت از کمپین
پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 21:13

اعضای مجلس شورای  استان صنعا امروز پنجشنبه در نشستی،  جنبه های مربوط به حمایت از کمپین طوفان یمن برای بسیج نیروها و تقویت راه های پایداری و استواری در مقابل کشورهای متجاوز آمریکایی-سعودی اماراتی را بررسی کردند.

العالم - يمن

در این نشست، عبدالقادر الشاوش، عضو مجلس شورا، بر اهمیت تداوم برگزاری جلسات و اعضای مجلس شورا در استان صنعا، به منظور تقویت تلاش‌ها برای بسیج عمومی و راه‌های حمایت از این کمپین تاکید کرد.

پس از این نشست، اعضای مجلس شورا در اعتراض به ادامه محاصره تجاوزکارانه مردم یمن توسط آمریکا، عربستان و امارات با شعار «محاصره فراورده های نفتی تصمیم آمریکاست و انتخاب ما طوفان یمن است، تحصن اعتراضی برگزار کردند.

بیانیه نشست ؛ تداوم سکوت و سرپوش گذاشتن محافل بین المللی بر جنایات جنگی، تخلفات، سوء استفاده و دزدی دریایی از کشتی های سوخت مردم یمن را محکوم کرده و کشورهای متجاوز را عامل تشدید وضعیت انسانی یمن دانست.

این بیانیه جلوگیری از ورود کشتی های حامل فراورده های نفتی را از جنایات سیستماتیک ائتلاف جنایتکار علیه مردم یمن از هفت سال پیش برای تسلیم مردم یمن در برابر طرح ها و پروژه های استعماری دانست.

اعضای مجلس شورا در این بیانیه تاکید کردند که گزینه جهاد در راه خدا و وطن و حمایت از عوامل پایداری و پیروزی در طوفان یمن تنها راه حل مقابله با تشدید تجاوزات و جنایات جنگی در حق مردم یمن و دربرابر چشمان کشورهای جهان است .

پربیننده ترین خبرها