تبریک کمیته های مقاومت فلسطینی برای پاسخ ایران؛ جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

تبریک کمیته های مقاومت فلسطینی برای پاسخ ایران؛ جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند
دوشنبه 23 اسفند 1400 - 10:57

کمیته های مقاومت در فلسطین، در واکنش به هدف قرار دادن مقر موساد اسرائیل در اقلیم کردستان عراق توسط سپاه پاسداران در بیانیه ای تصریح کردند: دشمن صهیونیستی تنها با زبان زور مهار می‌شود و جز در برابر حملات مقاومت تسلیم نمی‌شود.

العالم _ فلسطین اشغالی

دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت در فلسطین با تاکید بر اینکه «این پاسخ قاطعانه از سوی ایران در اجرای عهد و پیمانی بود که سپاه پاسداران با خود بسته بود که جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند. اشغالگر رژیمی شکننده و ضعیف است و فقط مقاومت حقیقی برای آن مهارکننده و بازدارنده است.»

جنبش مجاهدین فلسطین نیز به نوبه خود، تبریک گفت و افزود: «این عملیات کیفی، منافع و امنیت صهیونیست‌ها را در منطقه هدف قرار داده است، که موید این است که دشمن صهیونیستی تنها با زبان زور مهار می‌شود و جز در برابر حملات مقاومت تسلیم نمی‌شود.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه اعلام کرد که «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» را در اربیل با موشک‌های قدرتمند و دقیق هدف قرار داده است.

سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد این بمباران در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی صورت گرفت، و تاکید کرد که تکرار هر اقدام شیطانی با پاسخ های تند و کوبنده مواجه خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها